KingB Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Trur du hadde E18's tyngste høyrefot! hahaha...men det skjønner jeg, for fy f... for en lyd og respons Jeg som kjørte den svarte E36 M3'n som var like gira og glemte stoppen på slependen Hahahaha, ja trur meg og "gkw" var ganske i racemodus på søndagsmorgen Virka frisk den M3'n din også da!
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Vet bare at dere var helt rå på høyrefoten, men ned lierbakkene tok kaka for min del mot gkw!
gkw89 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Trur du hadde E18's tyngste høyrefot! hahaha...men det skjønner jeg, for fy f... for en lyd og respons Jeg som kjørte den svarte E36 M3'n som var like gira og glemte stoppen på slependen Hahahaha, ja trur meg og "gkw" var ganske i racemodus på søndagsmorgen Virka frisk den M3'n din også da! Gleder meg til å se bilen din på Vålerbanen! håper jeg har R888 til da, så skal jeg "prøve" å jage deg rundt der om jeg har litt tid fra Rescue kjøringa
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Greit da, var fra lierbakkene og til avkjøringen til jet/cc, fornøyd nå? Sent from my eyePad using Tapatalk
Henrik... Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Trur du hadde E18's tyngste høyrefot! hahaha...men det skjønner jeg, for fy f... for en lyd og respons Jeg som kjørte den svarte E36 M3'n som var like gira og glemte stoppen på slependen Hahahaha, ja trur meg og "gkw" var ganske i racemodus på søndagsmorgen Virka frisk den M3'n din også da! Hehehe! er alltids klar for å trykke pedalen i bånn sjæl Synd jeg ikke fikk sett dere dra på etter lierbakkene. gkw kjørte RS4'n eller?
gkw89 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 dere er kule som råkjører nedoverbakker altså sa han som kjørte konebil men som Joachim sier, holdt vel gassen helt til avkjøringa til drammen vel
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Den som gir seg er en dritt, og gk gir seg sjeldent! Snakker av erfaring her
RS-Heggem Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Meget flott. Her ser man også at E39 M passer best uten skilt forran.
Tzunami Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Definitivt best uten skilt Men anbefales ikke å kjøre uten, har fått mange advarsler Sent from my toaster using Tapatalk 2
KingB Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Meget flott. Her ser man også at E39 M passer best uten skilt forran. Veldig sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå