Gå til innhold

Bristolgarasjens E39 M5 - "Driftlimmo"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trur du hadde E18's tyngste høyrefot! hahaha...men det skjønner jeg, for fy f... for en lyd og respons :applause: Jeg som kjørte den svarte E36 M3'n som var like gira og glemte stoppen på slependen :lol:

Hahahaha, ja trur meg og "gkw" var ganske i racemodus på søndagsmorgen :) Virka frisk den M3'n din også da!

Skrevet
Trur du hadde E18's tyngste høyrefot! hahaha...men det skjønner jeg, for fy f... for en lyd og respons :applause: Jeg som kjørte den svarte E36 M3'n som var like gira og glemte stoppen på slependen :lol:

Hahahaha, ja trur meg og "gkw" var ganske i racemodus på søndagsmorgen :) Virka frisk den M3'n din også da!

Gleder meg til å se bilen din på Vålerbanen! :D håper jeg har R888 til da, så skal jeg "prøve" å jage deg rundt der om jeg har litt tid fra Rescue kjøringa :D

Skrevet

Hehehe! er alltids klar for å trykke pedalen i bånn sjæl :) Synd jeg ikke fikk sett dere dra på etter lierbakkene. gkw kjørte RS4'n eller?

Skrevet
dere er kule som råkjører nedoverbakker altså :P

sa han som kjørte konebil ;)

men som Joachim sier, holdt vel gassen helt til avkjøringa til drammen vel :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Definitivt best uten skilt ;)

Men anbefales ikke å kjøre uten, har fått mange advarsler :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...