Gå til innhold

Bristolgarasjens E39 M5 - "Driftlimmo"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange tilbakemeldinger og alle tenker ulikt fra hverandre. Er det ikke deilig :)

Heldigvis er dette min bil og jeg har ingen problemer med å bygge bil på min særegne måte :)

jorg1s1:

Halvbur fordi det er enkelt å lage. Skal ikke lisensiere bilen så det er ikke et must med bur i det hele tatt. Begynner med halvbur, så ser vi hva tid og penger strekker til med tiden. Blir å kjøre med org diff i utgangspunktet. Ser hvordan det funker først, så justerer vi utifra det. Men tror det skal funke bra nok!

norbakken:

Skal jeg beholde den som den er, så kunne jeg likegodt beholdt Touringen! Målet er mere hk og kjørbarhet!

Pedi:

Pedi du pedi :) Hadde vært grisefett med E39 M5 Touring banerigget! ...men jeg orker ikke slikt lenger. Derfor har jeg nå kjøpt en orginal bil. Minst mulig skruing - kun modifisering! Broom broom tut å kjør! Jeg skal innrømme at tankene å tolle den og putte skilter på den har vært tilstede. Men det koster for mye! Er ikke verdt det! Jeg har betalt 96000,- for denne i Tyskland. Det er ikke mye penger!

Jørgen-A:

Du har rett! Det er flusst av disse. De er laget på samlebånd og vil nok kanskje ikke bli klassikere som de eldre M-bilene.. (dessverre.) Det er også en av grunnene til at jeg aldri tok den lenger ut med E34'en. Bilen var og er et smykke mtp alder! Man kan modifisere, men ikke ødelegge en slik skatt!

Mikael-B:

Har mange ganger kjørt til bane, banket rundt banen en hel helg og så kjørt hjem igjen. Digg det! :)

e30 tic:

Det kommer til å bli en strøken driftebil ja! You bet 8)

JE Motorsport:

Takker Jaffar! Har valgt den bakpotta ja, dog med Raceedition stussene!

zf40gsu8q1e1t1of9xdd.jpg

Skrevet

Gjør som du vil. ;-) Flere som gjør det, og det er ingen hindring at BMW og Alpina stoppet ett sted og at det er noen andre som tar det litt videre. Gleder meg til å se denne bilen på bane også. Kanskje du får prøve girkassa di en dag også. ;-)

Skrevet

Må ikke du også begynne som "Pedi the original" :lol:

Haha, den var ny!! Jeg = "Original-Pedizei" ??? Isåfall så blir "Original-Pedizei" en ny og egen variant av original-Polizei, i en bedre sammenheng IMHO...!!!

Mange tilbakemeldinger og alle tenker ulikt fra hverandre. Er det ikke deilig :)

Heldigvis er dette min bil og jeg har ingen problemer med å bygge bil på min særegne måte :)

Pedi:

Pedi du pedi :) Hadde vært grisefett med E39 M5 Touring banerigget! ...men jeg orker ikke slikt lenger. Derfor har jeg nå kjøpt en orginal bil. Minst mulig skruing - kun modifisering! Broom broom tut å kjør! Jeg skal innrømme at tankene å tolle den og putte skilter på den har vært tilstede. Men det koster for mye! Er ikke verdt det! Jeg har betalt 96000,- for denne i Tyskland. Det er ikke mye penger!

Du gjør som du vil, ofcourse, det gjør jo jeg også... Jeg ser også tankegangen, samt at jeg deler også den oppfatningen av at E39 M5 ALDRI vil oppnå samme kult-status som feks E34 M5. Aldri. Men det var et pent eksemplar...

Men det er ikke å stikke under en stol at du hadde vært Kongen av banen med E39 M5 Touring...

Skrevet
.....kanskje du får prøve girkassa di en dag også. ;-)

Whoop whoop :)

.....Men det er ikke å stikke under en stol at du hadde vært Kongen av banen med E39 M5 Touring...

Det er klart! :) Neste gang kanskje ;)

Dette blir bra B, gleder meg til start på prosjekt.

I morgen kanskje Goggen :)

Skrevet

Flott bil, ikke feil bil å ligge sidelengs med denne på banen! :D ligger faktisk på Thon hotel rett ved Bristolgarasjen akkurat nå, hvis jeg ikke måtte tidlig på kurs i morgen skulle jeg kommet innom å sett på doningen! :)

Lykke til med prosjektet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...