lasseln Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Får jeg ikke no cred for at bilen min er statist altså? Anyway, liten tvil om at det gjorde seg med lamin-x:D
Torek Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Til og med jeg som er en strekk-mann liker dette her. Det lukter race selv når bilen står i ro
KingB Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Da var en del overflødig ledningsnett fjernet: Bagasjerommet så godt som ferdig:
KingB Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 Ny org sort hattehylle! "Måtte" byttes da den gamle var solfalmet og hadde endret farge til blå!!! Ferdig montert og ser VELDIG mye bedre ut!! God tilgang til å justere K-Sportene gjennom høyttalerdekselet
KingB Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 Beltekroker med godkjente FIA fester montert!
Freakshow Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 Har du byttet alle foringer i understellet og hvordan foringer bruker du?
KingB Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Har du byttet alle foringer i understellet og hvordan foringer bruker du? Byttet absolutt alt! Powerflex på stabstaget foran, Beastpower med forsterkede braketter på stabstaget bak, Kasterstagsforinger fra Rogue Engineering, ellers ble resten byttet med nytt originalt!
Freakshow Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 okey syns det er dårlig med utvalg av foringer te e39 egentlig du får liksom bare te stabstag, casterstag og bærearmer hvertfall i powerflex/urethan foringer alt annet må nesten være orginalt. du har ikke prøvd de Meyle heavy duty HD delene?
Bjornhbjelland Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 Rått bygg! Blir denna å sjå på Gatebil rudskogen sidelengs? Håper det, vurderer sterkt å reise bort i år og! Kas type lamin-x kjøpte du? evt %? Absolutt veldig kledelig! Diskre!
KingB Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Kas type lamin-x kjøpte du? evt %? Absolutt veldig kledelig! Diskre! Svakeste LaminX. Den heter "tint".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå