///MPower Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Eg hadde nok byttet stempler. Bittelitt lavere komp, 2pumper, økt trykket og maxet kompressor. Må sikjert ha større dyser også da. Kompressoren er god for 750hk visstnok. Åpn den og se evnt skade, hvis det ikke var fele skrapelyder så er nok veggene fine.
Tzunami Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Var ikke fæle skrapelyder av det vi hørte der og da, og gikk å kjøre den opp på hengern osv, så krysser fingrene for at det har gått fint med sylinderveggene
Morty999 Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Snakka med ESS nå. Han mener at det bør være 2 stk 044 pumper for å sikre seg. Han mener at de fleste delene i S62-motoren som toppakning og råder er mer enn godt nok, og mener at det kun er stemplene som trenger oppgradering. Han har god erfaring med Mahle stempler som passer rett inn uten "sleeves". Dette er selvsagt forbeholdt at sylinderene ikke er skadet (noe man ikke vet før motoren er åpnet.) da syns jeg du skal gå for det ess har nok gjort dette før og di veit nok hva som burde oppgraderes.
Dirty Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Har coiler til deg basse, hadde de med på rudskogen på fredag også så du kunne prøvede de da. Lette etter deg lenge Basse, men fant deg ikke.... Du kunne brukt coiler fra m52 og s50 også
DanH Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Om du skal videre opp, anbefaler Evolve stål sylinder foringer. Sikkert av en grunn.
KingB Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Om du skal videre opp, anbefaler Evolve stål sylinder foringer. Sikkert av en grunn. Link?
KingB Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Her i fullt driv med Mr.//X i Camera Car bak.
DanH Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Om du skal videre opp, anbefaler Evolve stål sylinder foringer. Sikkert av en grunn. Link? Kan du lese litt selv.. Har "litt" komtakt med disse gutta, kontakt på PM om du vil http://www.evolveautomotive.com/m-power_45/e39-m5_75/
///Mr.X Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Her i fullt driv med Mr.//X i Camera Car bak. Ble helt sinnsyke rå film fra den kjøringa der, kommer en smakebit av det snart.
Kristian Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Her i fullt driv med Mr.//X i Camera Car bak. Ble helt sinnsyke rå film fra den kjøringa der, kommer en smakebit av det snart. Å glede!
joachim sørlie Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Hvis ess sier at de har god erfaring med det, så hadde jeg gjort som de sier. Da gjør du som de sier og kan liksom ikke skylle på deg hvis det skjer noe mer Kjør org pumpe fra tank til catchtank, 2 o44 pumper til y-kryss så en justerer BTR (hvis ikke org holder), kanskje du må ha nye dyser og? Men må du oppgradere bensinslanger? De fleste catchtanker er vell med AN koblinger, så om du skal begynne med det, men da hadde jeg dratt til fittings of norway i Drammen, beste slangene de har også alu rør som du kan legge under bilen..
KingB Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Hvis ess sier at de har god erfaring med det, så hadde jeg gjort som de sier. Da gjør du som de sier og kan liksom ikke skylle på deg hvis det skjer noe mer Kjør org pumpe fra tank til catchtank, 2 o44 pumper til y-kryss så en justerer BTR (hvis ikke org holder), kanskje du må ha nye dyser og? Men må du oppgradere bensinslanger? De fleste catchtanker er vell med AN koblinger, så om du skal begynne med det, men da hadde jeg dratt til fittings of norway i Drammen, beste slangene de har også alu rør som du kan legge under bilen.. Dysene er nye fra ESS for 1500km siden. Det er de som følger med dems 560hk kit. Nå bremsa min 620hk. Burde jeg da hatt enda større dyser?? (Har som sagt ikke noe greie på slikt...)
joachim sørlie Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Det kan man vell regne ut hvor store du trenger, husker ikke hvordan man gjør det men ess har sikkert noen dyser el vet om du må ha nye eller ikke de driver jo med det hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå