Turbo-HF Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Jeg oppdaget noe rart da jeg startet opp bilen akkurat nå idag, nå har den jo stått siden 29/10, altså i knapt 2 ukers tid, og det har riktignok vært lit kaldt og skiftende temperaturer ute i den senere tid. Joda, den trofaste bilen startet veldig lett, som vanlig og alltid, selvom den uisolerte garasjen er tett, så var det dugg på bilen, ellers ikke noe problem. Som sagt, den startet like enkelt som den skal, men hadde plutselig på en måte nullstilt seg, men ikke servicemessig eller noe annet. Den hadde bare stilt seg til tysk og alle radio (FM)-kanalene måtte jeg søke opp, programmere og lagre på nytt. Hva kan det komme av? :S
ZyCoN Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Brukte du reservenøkkelen?? Lagrer ikke nøkkelen individuelle innstillingene så "kona" kan ha annen innstilling enn deg når du bruker den andre nøkkelen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Turbo-HF Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Jeg åpnet bilen med nøkkel nummer 2, ja, og låste den med nøkkel 1. Lurte faktisk på om det kunne være det. Takk! Blir iallfall ikke noe tull med "dobbellagring?" Brukt nøkkel 2 til samme formål før, men dette skjedde ikke den gangen. Rart, men nå står den tilbakesatt på engelsk, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå