Kalleklovn Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Hei Hva bør en 525xd/530xd ligge på i pris? Anta ca 50-70' km og det meste av utstyr inkl komfortsete, skinn +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Et eksemplar som jeg vurderer. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... searchId=2 Dyrt, eller grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Dyrt, kompis kjøpte nettopp en 2009 530xd med 90K km ellers strøken og topp utstyr til 430K ferdig omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Takk for svar. Vurderer forøvrig også 525xi eller 530xi, men da som import. Hvordan er servicekostnadene på disse bmwene? Ser flere på finn til rundt 510-540. Får vel bare la de ligge, og se om de kan prutes ned en del etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Hva med denne? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... searchId=2 Bør være mulig å få med vinterdekk, felger og kanskje gratis 60' service til denne prisen synes jeg. Er denne og dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Vil du at jeg skal søke etter bil i tyskland/bmw i tyskland er det bare å sende meg en pm/mail så kan jeg hoste opp noen fine eksemplarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Takk for tilbudet, men har trålet mobile24.no på egenhånd. Har en annen tråd gående om det å importere en 525xd, men tror det ikke er aktuelt. Det viser seg at pakken "824 - cold climate" som de selges med i Norge er svært viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Takk for tilbudet, men har trålet mobile24.no på egenhånd. Har en annen tråd gående om det å importere en 525xd, men tror det ikke er aktuelt. Det viser seg at pakken "824 - cold climate" som de selges med i Norge er svært viktig. Oki Hvorfor er cold climate versjon svært viktig? Det er kun hovedtermostaten (ca 500 lapp for delen) som er forskjell og den kan man bytte lett her hjemme hvis man absolutt ønsker. Forskjellen er at man får noen grader ekstra på vanntemperaturen kontra de uten. Skal mye til at du fryser i en nyere E60 diesel idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Vi tar den diskusjonen i den andre tråden Dersom du har en mening om hva en fullutstyrt norsk 525xd m-sport med 60000 på telleren bør koste så hører jeg veldig gjerne etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå