haugen1 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Da har BT sagt at jeg må forevise bilen før jeg flytter rattet til venstre, men fikk ikke time før torsdag Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Kult! Husk at en viktig detalj ved bytting av side, er å bytte ut utvendig speil med RHD-speil. Glassa er også ulike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Fin bil Haugen, har trua på at dette blir bra! Hvilken farge på bilen er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Kult!Husk at en viktig detalj ved bytting av side, er å bytte ut utvendig speil med RHD-speil. Glassa er også ulike... Er det ikke bare glassa som er ulik da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Fin bil Haugen, har trua på at dette blir bra! Hvilken farge på bilen er det? Takk Zinnober elr hvordan det skrives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Mener på at speila er ulike også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas.mulle Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 muligens forskjellig justerings vinkler på speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Hmm d må jeg se etter litt mer nøye. Ser meget når jeg såg bilen sist. Men mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Flott bil, følger med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Takk ska få til en uppdate snart når jeg kommer hjem fra jobb ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Flott bil! Ser veldig bra ut! Fått sansen for e28 etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 rått! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 liker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Takk takk skal på visning med bilen imorgen på BT før jeg kan bygge den om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 lykke til på biltilsynet da:) men dette går vell bra sel i MOLDE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå