Morty999 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 ' 16 41141934654 HÅLLARE HOEGER org 59.40 16 41141934653 HAALLARE VAENSTER org 60.59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Vist er den der tror jeg må sjekke synet har jo sett på det bilde der noen ganger Takk Morty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Tøft prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Da fikk i endelig henta meg en delebil igår dette prosjektet blir sendt på rustsveising i neste uke hoss faren til Morgan på GS mens jeg er i Polen på jobb blir fint og komme hjem til rustfri bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 D er jo nesten juks;-) Hehe.. Godt og slippe æu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 ser jo bra ut dette vil tru du var nervøs første gang du prøvde vippa ja har vært surt om det har gått galt men heldigvis så gjikk d bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 D er jo nesten juks;-) Hehe.. Godt og slippe æu! Ja d e litt juks men bli mye bedre en att i ska gjør det så da reise i å tjene inn igjen jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 ser jo bra ut dette vil tru du var nervøs første gang du prøvde vippa ja har vært surt om det har gått galt men heldigvis så gjikk d bra Takk ja var skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Her har det godt veldig sakte i det siste bare holdt på med litt små plukk Fått Sveits inn alle braketter til gass pedal osv Fått lakert det inni bilen i bilens farge også men ikke bilde enda. Idag fikk jeg levert bilen på rustsveising hos far til Morgan på GS så venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Dette ser ut til å bli bra.... Må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Takk ja skal bli bra dette gleder meg til og få den igjen rust fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Stilig prosjekt Ser du har karrosseri vugge på bilen Holder på å lage selv nå å lurer på hvor tyngdepunktet er på bilen ? om du kunne målt senteret på vippa til rammevangen osv? Mvh Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Takk Ja virker den det har jeg ikke tatt hensyn til. Laget slik at jeg kan justere det med et skru hull til låsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå