Gå til innhold

BMW e36 328i Coupe Individual BBS RS 18" -Til Salgs

Sandnes94
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lite spørsmål, ser du kaller bilen individual. Samtidig ser jeg at det som står under "individual data" kun er felger som ble levert med bilen ny. Litt tynt å kalle bilen individual av den grunn?

PS: tidligere eiere har ikke kalt den for det...

Jeg kaller den det fordi det er et merke hvor det står BMW Individual på dempertårnet forran sammen med fargekoden og diverse :)

Og den utstyrslisten veit jeg ikke om den er 100% korrekt, har bare lånt det som FrodeD skreiv i sin tråd om bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite spørsmål, ser du kaller bilen individual. Samtidig ser jeg at det som står under "individual data" kun er felger som ble levert med bilen ny. Litt tynt å kalle bilen individual av den grunn?

PS: tidligere eiere har ikke kalt den for det...

Jeg kaller den det fordi det er et merke hvor det står BMW Individual på dempertårnet forran sammen med fargekoden og diverse :)

Og den utstyrslisten veit jeg ikke om den er 100% korrekt, har bare lånt det som FrodeD skreiv i sin tråd om bilen ;)

Ok. Jeg hadde identisk bil i identisk farge... skal ikke lage noe nummer ut av det, men jeg tror ikke bilen din er en individual...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden jeg har oppdatert nå! :)

Men i det siste så har BMW'n vært på litt rustsveising, har skiftet jekkfestene ;)

Her er bildet før jeg sendte den bort, ser ikke bra ut! :(

w6tj06pogdpx8m0ettna.jpg

Her er et bilde fra slik den er nå! :) Ble kjempebra og verdien i bilen steg litt nå ;)

jssil97o0logklxkey9p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jaja, det koster å være BMW eier har jeg skjønt :P

Nå har KW V2 coilovers'a mine tatt kvelden, er kanskje ikke rart den var som å kjøre en båt! :(

Er nå på utkikk etter nye coilovers, noen som har forslag til stive og bra coilovers som ikke koster alt for mye? :)

Ser fjæra har blitt gnagd flat...

nrhl59dlkwdlnqbcsryh.jpg

i18rc8192293g5fcumcr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da kom tiden for å sette på sommersfelgene :D

Kan ikke klage på resultatet vell? Må bare senke den litt mer forran :)

7buvozulv5kcggzfcklc.jpg

Litt liten kant forran, men det får duge! :)

k31xbld9n89vin1imxou.jpg

Men så har det seg slik at nå vil ikke kw v2 settet mer, og derfor har jeg da bestilt nytt sett ;)

Ble da Supersport Black Evolution, det var det alle anbefalte så nå venter jeg spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlebilen min dette her. Bra det er noen som tar vare på den.

Stemmer det! :) Prøver da så godt jeg kan, men lommeboka blir bare tynnere og tynnere.. :P

En gammel bil forfaller fort, så det er noe som må gjøres hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...