Dirty Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Hei planen er å lakke opp igjen denne bilen her Den svarte på bildet må bytte en hjulbue og så er den ellers litt stygg i lakken Frister jo noe vanvittig å bygge den om til en DTM wannabe, Er det ikke en på forumet her som har bygd om en E36? henne får man bestilt opp stickerspakke om det finnes i det heletatt? noen som har testet denne ? http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-M3-Moto ... e8&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 testpiloten bygde opp en e36 warsteiner ja hør med han! hadde vært tøft med en warsteiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 får sendte han en PM ja sammen med S62 må jo dette bli en suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Ja har troen på det men du skal ikke ta helt av med dtm-farger på innsuget osv håper jeg? en kompis gjorde det på m50 i en e30, men klarte å lakke de skrå feil vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Mener og si man får til e30 også, ligger link i tråden hans også, der han kjøpte ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Har jo funnet ligger link i første posten min skal sjekke ut tråden hans se hva prisen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ja har troen på det men du skal ikke ta helt av med dtm-farger på innsuget osv håper jeg? en kompis gjorde det på m50 i en e30, men klarte å lakke de skrå feil vei Haha Nei s62 passer best som svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 godt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Noen som har prøvd denne her? https://www.dipyourcar.com/product.php? ... =15&page=1 tenker ikke bare på små deler, men en hel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 En kamerat har prøvd, men med vanlig klarlakksprøyte, og det klumpet seg noe. Men kjøp kit med sprøyte så blir det nok veldig bra! det er enkelt å gjøre, billig, og du får en ny bil Han kameraten min skal rive av plastidip'en snart, og ta det på nytt med ordentlig sprøyte, så kan jo komme med noen bilder om du vil vet ikke om jeg blir drept av å lage en bildetråd av en plastidip'et a3 her inne jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Fyr på ser bøst ut er jo bare å dra av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 warsteiner M3´n er jo sjef, kan ikke bli feil vist du velger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Er planen, vurdere å bare legge foile og så stickers, burde vel funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Warsteiner replika har vært en våt drøm for meg også, men ble aldri noe av på noen av M3ene jeg hadde. Kjør på sier jeg bare! Men kjør linen helt ut da, coilovers i bunn og 18" krysseker-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 må nesten se hvor langt ned jeg får den, har jo senket traværsen siden jeg har s62 i den bunnpanneknuser delux hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå