Appelgren Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Vet ikke hva airbag går for jeg? En firehundre krober?
540I-Bimmerman Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Fine og hele fanger/grøftelys og varmefordelingsventil, når denne er defekt blåser det gjerne kaldt på en av sidene inne i kupê'en.
540I-Bimmerman Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 hei. har du komplett speil på førerside?? Heisan, det har jeg. Speilkappa er i fargen Biarritz Blau (blå)
S. Gunstad Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Førerdør og høyre bakdør uten rust og bulker? Gjerne inkl. Speil om de har varme. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
540I-Bimmerman Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Førerdør og høyre bakdør uten rust og bulker? Gjerne inkl. Speil om de har varme. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Heisan, fremdørene har littegran rust nederst dessvere, men bakdørene er bra og uten noe synlig rust på.
540I-Bimmerman Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Noen som trenger deler, fine karosserideler, forskjermer er hele uten riper/bulker og rust, panser er nokså fint foruten 1 ripe, speiler, motordeler, girkasse, differensial etc. Har det meste, noe deler er solgt.. Bare spør!
Dirty Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 pris på begge skjermene og den lille plastlisten under klimakontrolleren pris bærearmer og fjører forran ? om de er i god stand send pm
aalgaard Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 hvor mye for klimakontrollen? er den i god stand?
540I-Bimmerman Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 hvor mye for klimakontrollen? er den i god stand? Den er i god stand ja, du har PM.
540I-Bimmerman Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 pris på begge skjermene og den lille plastlisten under klimakontrolleren pris bærearmer og fjører forran ? om de er i god stand send pm Beklager sent svar! Du har nå fått PM hvertfall.. Har alle de delene.
Uniqum Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 har du multifunksjonsratt med slepering som fungerer? isåfall kjøper jeg denne til rett pris mvh stig
540I-Bimmerman Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 har du multifunksjonsratt med slepering som fungerer? isåfall kjøper jeg denne til rett pris mvh stig Hei, har selve rattet M/slepering, men ikke airbagen og dette i midten av rattet lenger foruten multifunksj.knappene da.. den midtre delen med airbag er solgt. resten av rattet får du for 250kr. Liste på deler som nå er solgt/ eller antagelig blir solgt snart: - Airbag + midtre del av ratt - Dynamoen - Klimakontrolleren - Vinterhjulene - Clutchslavesylinderen - Stab.stag? Stort sett resten har jeg igjen, mye bra deler har jeg fortsatt igjen, meget fine framskjermer uten noe riper, bulker eller rust + chassi deler f.eks. Har det meste igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå