Gå til innhold

Airbag-varsel E46

SeiKo
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig "ny" E46 2002 mod, men har oppstått en litt lei greie her. Airbaglyset slår seg på sånn dann og vann uten at jeg skjønner hvorfor. Dette skjer enten det sitter folk i setet eller ikke. Søkte etter feil og slettet disse. Da gav det seg for en stund, men så var det på an igjen. Andre som har erfaring eller forslag? Kan ikke helt se at det er sensormatten som er røket. Da ville vel lyset kommet på hele tiden og ikke bare sånn innimellom.

Har og problemer med varmetrådene i bakruten. Sikringen er hel og releet slår inn når jeg slår de på, men de blir ikke varm. Releet eller en ledning som kan være røket?

Håper på svar da dette er ting som begynner å bli litt plagsomt og som et verksted kan finne på å ta seg VELDIG godt betalt for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig irriterende feil på E46....antagelig ledningsbrudd til passasjersensoren. De brukte sprø materiale på ledningene men de rettet på det ved facelift. Spørs om din er omfattet av det. Ta Og mål motstand i kabel fra passasjersensor under setet. Aldri gjort det selv men kjenner til problemet. Selvfølgelig kan det være andre ting men et lurt sted å begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig irriterende feil på E46....antagelig ledningsbrudd til passasjersensoren. De brukte sprø materiale på ledningene men de rettet på det ved facelift. Spørs om din er omfattet av det. Ta Og mål motstand i kabel fra passasjersensor under setet. Aldri gjort det selv men kjenner til problemet. Selvfølgelig kan det være andre ting men et lurt sted å begynne.

Tenker du da på ledningen som går fra pluggen til matten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...