SaitekQ Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hei Er på leting etter bredfront/V8 front til E34. Eventuelt bare det brede panseret. Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hei. Jeg har V8 panser. Mener at jeg har de andre delene til fronten og. Panseret har noen bulker, men er uten rust. Det skal vel lakkeres likevel. Er mørkeblått. Selges for 2.300 kr med grillramme og deksler. Bor i Stavanger. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Hørtes ikke så dumt ut. Har mørkeblå farge så kanskje lakk koden er den samme? Uansett, problemet er å få sendt dette opp til Nord-Norge, blir vel dyrt som faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Det er visstnok ikke originalfarge i følge han jeg byttet panseret med. Jeg skal forhøre meg med Posten når jeg kommer hjem om panseret kan sendes med dem. Kanskje prisen ligger på pakke fra 10-25 kg og spesialpris for størrelsen i tillegg. Jeg vil i tilfelle det går beregne ekstra kostnader i så fall med innpakkingen. Tar lang tid + skaffe polstring og mye tape. Kanskje frakten kommer på ca 600 kr med alt. Hvis det ikke går med Posten blir det anskeligere. Jeg har fraktavtale med TollpostGlobe, men med dem blir det dyrere jo lenger varen skal fraktes. Det blir stort volum på pakken, og det koster mer enn vekten. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Kjempeflott hvis du hadde pratet med posten ja. Men samtidlig er det ikke noe stress, da jeg uansett må vente til lønning pga jeg fant ut av katalysator må byttes før EU.. mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå