Kolstad Jr. Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Lurer på om jeg kan kjøpe en vanlig startpakke (kontantkort) å sette hele kortet, med simkortet, i leseren? Eller må du ha en spesiell type simkort? Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Vanlig telenor simkort funket ikke? Fikk bare opp "kontroller simkort". Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Jeg bruker et tvillingkort fra OneCall. Prøv å sette simkortet i kortleseren i bagasjerommet, kan være at dette er nødvendig for å få det til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Takk for svar, skal prøve dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Fant ikke noen kortleser i bagasjerommet? Bare cd-veksleren på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Jeg har simkortet i armlenet, under telefonen. Kjøpte netcom kontantkort på tilbud til 29kr, og det funker 100% Eneste jeg måtte ringe inn til Netcom, for å sette navnet mitt på abb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Jeg har simkortet i armlenet, under telefonen. Kjøpte netcom kontantkort på tilbud til 29kr, og det funker 100% Eneste jeg måtte ringe inn til Netcom, for å sette navnet mitt på abb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Det skal være der et sted. Bak/innimellom cd-veksler og annet utstyr. Hva slags årsmodell er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 1997, lette overalt, men greide ikke å finne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Du har ikke noe slikt? Edit: På E38 står boksen bak den blanke boksen (TV-modul?) på dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Skal sjekke en gang til, takk for bilder. Kan ikke huske å ha sett noe slikt, pussig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Skal fungere med simkort rett i tlf. Men det er en innstilling du må gjøre på mobiltelefonen i tillegg, men hva husker jeg ikke. Om det var vidrekobling eller noe lingnende. Spør på en telebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå