Gå til innhold

m50b20 vanos, evnt. inkl. svensk e34iT, kr 2500.

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
1000 kroner, så kan du få beholde både girkasse og bunnpanne...

så DA har du fått ETT BUD :)

Takk for det, men er nok i minste laget. Og gearkassa skal jeg ikke bruke selv uansett, jeg gidder ikke kjøre bil m manuell.

Den kan evnt følge en ix som snart blir til salgs fordi den har manuell kasse, så slipper jeg lagre den lenger.

Skrevet

budet mitt er no seriøst i forhold til at motoren mangler deler for å komplettere den!

du skriver jo og aldri noe pris selv om folk ber om det, men dette er vel fordi du mener dette er verdt gull og grønne skoger og skal ha en 6-7000kroner ja?

Skrevet
budet mitt er no seriøst i forhold til at motoren mangler deler for å komplettere den!

du skriver jo og aldri noe pris selv om folk ber om det, men dette er vel fordi du mener dette er verdt gull og grønne skoger og skal ha en 6-7000kroner ja?

Er relativt stor forskjell på 1000.- og 6-7000.-

Tenkte meg nok noe i mellom der et sted :-)

Er ikke gull i noen av motorene mine, men de er i god stand, ingen av dem har sittet i

ungdomskjørte/ihjelkjørte biler..

Skrevet

eg ikkje ute etter å ødelegge noe, men nå kom det jo på bordet en vag prisantydning fra din side.

eg personlig har ikkje bruk for denne motoren "turn key" og kan kjøpe den som den står uten girkasse og den bunnpanna som eg skrev i det innlegget der eg ga deg budet.

vist du har delene som mangler så vil eg anbefale deg og sitte disse på, da tror eg nok du får høyest pris for din motor.

Skrevet
Ingen som trenger motor og manuell kasse, og som kan komme m et seriøst bud?

Eg er på jakt etter en M50B25 som er ganske plug &play i min E34 -91. Trenger motor, ledningsnett, hjerne og LMM for at dette skal gå smertefritt. Bunnpanne kan eg bruke fra min B20, da eg forstår av IX bunnpanne er annerledes, så den kan du beholde om eg kjøper. Manuell girkasse kan eg bruke B20en men vist du vil bli kvitt deg med med den itillegg så kan eg ta den samtidig med motor vist ikkje du skal har for mye for den.

Eneste problemet eg ser er at eg bor to timer sør for Bergen på vestlandet og du er på Lillehammer noken saftige mil fra meg. Har du noken frakt muligheter du kunne hjelpt med?

Edit: Vist ikkje da er noken frakt muligheter utenom de som koster skjorta, så får eg bare komme å hente. Men da må vi ble enig om en pris.

Vist eg gir deg et bud på 4500kr for det eg har nevnt ovenfor, uten frakt, så blir vi enig om detaljer og resten via PM?

Mvh

Bjørn

Skrevet
Ingen som trenger motor og manuell kasse, og som kan komme m et seriøst bud?

Eg er på jakt etter en M50B25 som er ganske plug &play i min E34 -91. Trenger motor, ledningsnett, hjerne og LMM for at dette skal gå smertefritt. Bunnpanne kan eg bruke fra min B20, da eg forstår av IX bunnpanne er annerledes, så den kan du beholde om eg kjøper. Manuell girkasse kan eg bruke B20en men vist du vil bli kvitt deg med med den itillegg så kan eg ta den samtidig med motor vist ikkje du skal har for mye for den.

Eneste problemet eg ser er at eg bor to timer sør for Bergen på vestlandet og du er på Lillehammer noken saftige mil fra meg. Har du noken frakt muligheter du kunne hjelpt med?

Vist eg gir deg et bud på 4500kr for det eg har nevnt ovenfor, uten frakt, så tar me resten via PM?

Mvh

Bjørn

Regner m jeg kan ordne frakt m transportfirma til en ok pris. PM sendes.

Skrevet
det som trengs for å hive den i e34:)

Begge motorene er jo originalt fra E34..

B25'en er tatt fra en '92 E34 525ixT, B20 singel vanos'en sitter fremdeles i en '94 E34 520i Touring.

Begge har manuell kasse.

Skrevet

Tror vel ikke 4500.- for B25, og 2000.- for b20 singel vanos med manuell kasse er veldig overpriset, med tanke på hva andre her inne forlanger for samme type motor?

Jeg vurderer også salg av en hel, pen og kjørbar, tilnærmet "rustfri" E34 525ixT, med MANUELL kasse, da den må ha ny bærebru (medfølger), samt div annet små-fix. Årsavgift for i år er selvfølgelig betalt, og jeg tror bilen er et greit objekt for en som skrur litt selv.

Prisantydning 1500.- ?

Hadde tenkt å sette istand denne selv, men ser ikke så enkelt ut med tid og verksted-plass fremover desverre, og jeg har 4 andre ix'er oppe og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...