Turbo-HF Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Vurderer å selge prosjektet mitt, igjen, til riktig og fornuftig pris. Skambud frabes! Bilen er påbegynt demontert for rustsveising og restaurering. Masse nye og fine, ubrukte deler følger eventuelt med, mot pristillegg, eller selges utenom. Originale 15" BBS som bilen står på nå, og 14" originale BMW-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Prosjekttråden: viewtopic.php?f=11&t=240168 Som nevnt, masse medfølger, som diverse deler, lykter, komplett 325-bakstilling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Jeg begynner å sette den sammen igjen steg for steg imorgen, og igjennom helgen, hvis været er fint og mildt nok til det. Ikke så mye som skal til. For å frakte den er det enklest med enten bilhenger, eller sette inn batteri og få på prøveskilt. Den er kjørbar, men trenger EU-kontroll, derav innleverte skilt, som er makulert. Av deler kan jeg blant annet nevne: 325 bakakstilling, som er komplett, med nye bremseskjold, fôringer, osv, originalspoileren, original lakkstift, servicedeler som oljefilter og luftfilter, nye baklykter, nytt, ulakkert panserhengsel og demper, 8 hjul, M-Tech gearkule og ratt, pen og hel midtkonsoll ved brekk. 4-eiket originalratt+++ Det jeg kom på nå i farten. Prisforventningen vet jeg ikke helt enda, avhengg av hvem som byr hva og hva som følger bilen. Er også "ny" tenningslås, originale baklykter, øyelokk, reservehjul, jekk, varseltrekanter, og litt annet "snacks." Den har også det dekslet under rattstammen og komplett verktøysett i lokket på bakluken, med mer.. Heller ikke oppdaget noe rust i gulvet eller kanal, rent kosmetisk er den rusten som er der. Dessuten har den instruksjonsbok, eierhistorikk og fulgt opp servicehefte. Motoren er jo en M20 B20, originalbil, og har gått 319240 km. Mye potensiale i denne og mulighet for godkjenning av motorbytte til f. eks 325i, M20B25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Hva er prisanslaget her? du må sette opp en ca sum for å ikke få skambud trur jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Hva er prisanslaget her? du må sette opp en ca sum for å ikke få skambud trur jeg:) Hehe, takk for respons! Skambud er 5000,-, som jeg er blitt budt, noe som er altfor lavt. Jeg ser for meg en 20000,- for alt, siden jeg vet jeg ikke får 30000,- Er også helt ny, original frontspoilerleppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Haster ikke med salg, men selger til noen som vil fullføre og ta vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Synd å si det, men jeg tror ikke du får mer enn 5 lapper for den. Det er altfor mye å gjøre. Bla den svære bulken i taket. Kan få 5 av meg så kan du beholde de lakkerte delene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Takk for respons, Trond. Bulken er ikke så stor, den bør kunne bankes, rettes eller trekkes ut, har jo påbegynt demontering av indre taktrekket for å komme til, lite gjenstår. De lakkerte delene kan jo pusses ned, grunnes og lakkes på nytt. Klarer ikke selge den bilen så lavt, og har allerede fått bud på 6000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Velger muligens å selge dette løst, i forhold til bilen: Original svart, ulakkert, ubrukt og umontert frontspoiler under fremre støtfanger, originale, umonterte grøftelys, 15" BBS komplette hjul, senterkopper, M-Tech 1 ratt, grå baklamper, hvite sideblinkers, frontblinkglass med orange pærer og komplett 325 bakstilling, med bremseskjold, ++ selges separat. Må hentes. 14" originale, ok hjul: Front"leppe" og M-Tech 1 ratt: 15" BBS: Komplett E30 325 bakstilling: Alt er i bra stand, derfor seriøse bud! Ikke rust i bakre eller fremdre dstøtdempertårn på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Trur ikke du får 20.000.- for den av meg hvertfall. Trakk litt ned når jeg leste 4dørs. Men lykke til med salget. Sett ned prisen litt å vær tolmodig så blir den helt sikkert solgt til rett person:) God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Trur ikke du får 20.000.- for den av meg hvertfall. Trakk litt ned når jeg leste 4dørs. Men lykke til med salget. Sett ned prisen litt å vær tolmodig så blir den helt sikkert solgt til rett person:) God Helg! Alt er vel mulig. Takk for det. Haster ikke med salg, så prisen står enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 På Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38427073 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Bud på 10000,- mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Fått flere bud på 15" felger og M-Tech rattet.. Førstemann?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg