Gooner Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Lenge siden siste update PGA d har ikkje skjedd noe posetivt,BAK TEIP!! var dette rusthullet,(under baksetet)Lurer på når denne bilen sist fikk smake tectyl... det har gått i teip å sikaflex...på beltefestet...imens jeg har ventet på gass til sveising, har jeg spaklet og pusset.
Gooner Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 sprøytespakkel SmuudFestet infinity leppa, får på senk no so blir det bra, blir nokk senkefjærer...Første gang ute i sola siden oktober...Bror (dud3son) prøver seg på garasje lakkering, grunning, e28 520.
Gooner Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Da er de en god stund siden udate... Har nå fått tak i en bruks bil , perfekt til å kjøre rundt med i sommer siden den andre ikke blir ferdig på en stund. Ellers har jeg revet opp teppenet i dørken og skjert ut en kvadrat meter med dårlig sveisearbeid i 325'en hehe! Ussja..
Gooner Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 deilig å få låne løfte bokken til bror istedet for å ligge på gølvet Fikk også kjøre bilen til bror (e34 535) på til Treff i tomrefjord her er link til tråden hans----> http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=238310 fant ut at jeg skulle ta ut motoren også... nå skal den bli 100% rustfri
Gooner Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 har plukket ut allt uten om ledningsnettet og noen slanger, Lakt ledningsnettet og sikringsboksen i en plast pose. Har prøvd å merke ledninger og rør med lapper så jeg vet hvor de skall etterpå. Også har jeg selvfølgelig kappet rust blir litt store kapp pga det er vanskelig og kommetil inni hjørnene.. slenger med dette bildet av 320'en min og suburbanen til en kompis
Gooner Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Har gjordt litt i ferien men har ikke telefon eller bilder.... har byttet rutene fra gamle dørene og satt de inn i de nye siden vinduene hadde en grønn toning. byttet da også til elektriske vindusheiser på fremdørene, smørt opp mekanismen i vindusheisene har begynt å strippe de, alle lister og pakninger før lakkering.har også kjøpt ett splitter nytt sveiseapparat til 8600, Kempi miniarc 170. sveiser helt ned til 20 amper skal vell kunne sveise fint på tynnplate no Klarer ikke å bestemme meg for farge,Calypsorot-LIGNENDE mørk blodrød)(MØRK Dolphin grey/gun Metallic, mørk grå) Arktis blau mørk blå).hva syns dere?
KarlDahl Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Kan bli tøff farge det! Satan for en rå bruksbil du har! Stå på!
Gooner Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 Ja Jævlig tøff pa avstand... krom ,svarte ruter å BBS RS passer jævli godt sammen, ikke mange bmw er som er tøff med krom.
Gooner Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 sveiset rust ,spakklet, primet og lakkerte "reserve døra" mi, ble bra, god øving sveisa ferdi i motor rommet... mye drittjobb
tommyheimberg Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Nydelig farge!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
syveri Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Følger med her! Har du prøvd å sveise med flux tråd? Gikk det fint? Noe å anbefale? Holder på med tilsvarende prosjekt, men min er ganske rustfri, å bare noe små sveising som skal til
Gooner Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Denne blir nok god som gull til slutt Den blir hvertfall rustfri
Gooner Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Nydelig farge!!Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ja er for så vidt det men er ikke den fargen det blir på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå