TM custom Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Ser ut som du har litt jobb foran deg med denne ja. Fint noen har nok arbeidslyst til og lage bil av slike utgangspunkter også Når det gjelder bunnpannen så syntes jeg det er lettest å bare løsne motorfestene og heise opp motoren så langt det går så sklir den rett ut og når det kommer til girkassen så er det vanlig at det lekker fra simmeringen der hvor giroverføringen går inn i kassen og siden dette er rett over utgående aksel så er det mange som tror at det er simmeringen til utgående aksel som lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Arbeids lysten synker etter hvert med rust jeg finner, å det gjør jeg... men tar en ting om gangen så skal d gå... Forrige eier hadde vistnokk skiftet sim-ringen til utgående aksel med ser ikke ut til at d hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Skjedd noe mer her eller? Må jo få liv i denne bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Jo da d har skjedd noe , Har funnet mye mer rust hehe! men har kappet ut d som kappes kan. Har da også fått inn bakplata har ikke sveiset enda men den er inne! her sett i innji, trangt! Har tilgang til både grav og bukk, men de ofte opptatt. Har funnet en hel del rust i ytterste innerskjerm og hjulbuen, har skjert bort "bretten/falsen" pga rust men skal sveise inn ny! Sveiset en god del på "kassen" bak venstre hjul, på høyre også for så vidt... Bak spakkel å lakk fanj i detta, :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 merket opp og kappet en ny lekedan bit ferskt stål og sveiste, slipte.Ble Fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Du har mye å gjøre, bare å stå på Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Bli bra te her david! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Takk tja, bra å bra i e kje so flenk mæn prøva å vare grundi ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Sånt som dette som inspirerer meg når jeg detter helt sammen etter å ha funnet det minste rust! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Liten oppdatering, har selfølgelig vært mye kjedelig sveising men altfor lite bilder desverre. men her er noen gode nyheter... Disse svartblåe'ish setene har blitt innsmurt med lærolje, 7000 kr av en kompis, med greie sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Kult prosjekt! Hvordan var det og sette inn bakplata? Skulle hatt bytta den på min egen.. Og hva måtte du ut med for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Har ikke sveiset denn inn ennå, på bildet så plasserte jeg bakplaten der den skulle være, Den orginale bakplaten koster 1800 uten frakt på koed ser i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Skal prøve å sveise inn bakplata till helgen. men selfølgelig so går jeg vell akkurat tom for gass.. så lurer på å kjøpe Flux for gassløs sveising på biltema.. noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Vet jeg skuffer mange nå... en liten skamm , men ja, jeg gadd rett og slett ikke skjere ut hele hjulbuen og innerskjermen for å få sveiset inn ny innerskjerm. Det ble en aldri så liten snarvei!kappet ut all rust og pungtet resten av innerskjermen till "ytterskjermen/hjulbuen, for å så lime med tec 7.Så har jeg endelig fått sveiset inn bakplata! de gikk greit.Helsveiset til slutt, for å så slipe ned.Hadde selfølgelig klart å kappe litt formye så det ble en liten "fuge" i overgangen mellom bakskjermen og bakplaten.Helsveiset til slutt, for å så slipe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 metall sparkel limer med tec 7.slipte mer rust på dørene idag, og fant ut at jeg må bytte passasjer dør fremme også jævli nedrusta denna biln... nestn so at i ikkje tørr å læte mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå