RemiA Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Takk for det! Sleng ut en tråd du også nå Bulken er forøvrig borte, pent stykke arbeid av Sunndal Bilskade:
Håvard P Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Desse lyktene hadde vert prikken over i'en ! Anders92 reagerte på dette 1
RemiA Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Nye lykter blir det Usikker på om jeg går for disse: eller disse:
RemiA Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Det ble de med sota blinklys ja! Bilde kommer!
RemiA Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Update! I dag fikk bilen seg en vask, og som lovet legger jeg ved bilde av de nye baklyktene Fikk også tid til å sote ruter, noe som ble så som så. Skal gjøre opp igjen førersiden.. Passasjersiden ble jeg meget fornøyd med, men monteringen igjen resulterte i dette: Så det vil si at jeg må bestille ny rute i morgen..... haha Andy520iA reagerte på dette 1
RemiA Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Ny rute er på vei i posten, samt ny clutch...
RemiA Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Da var det på tide med en ny uptade, laaaaangt på overtid. Planen var å kjøre denne til Våler på Gatebiltreffet i Mai. Det gikk dessverre ikke, da jeg var midt under bytting av clutch og starter. Starten var vanskelig å komme til, så bestemte meg for å ha bilen på bukk for å bytte, da innslaget ikke slo inn. Kunne jo likegodt bytte clutch da jeg uansett skulle av med girkassa. Clutchen kom, skulle ha den på men neida, trykkplata var jo for liten. Kjøpte jo til M42 uten A/C, da jeg ikke har dette. Begynte jo å få dårlig tid om denne skulle kjøres til Våler. Bestilte ny clutch fra Koed, men også denne trykkplata var for liten, type sachs denne også... Kjøpte jo rett ifølge "boka" så skulle ikke være nødvendig å ta mål av svinghjulet, egentlig. Rakk derfor ikke å kjøre denne nedover så den fikk bare stå. Jeg kom hjem fra treffet og besøkte et lokalt verksted, som sa at de hadde 2stk clutcher å velge mellom, med 2 forskjellige dimensjoner. Tok mål av svinghjulet og fikk da bekreftet det jeg trodde. Jeg måtte da bestille clutch-sett til en M42 med A/C, selv om jeg ikke har det. Den smatt rett på, kassa smatt rett på og bilen hadde plutselig ny starter og clutch Ny rute ble også montert, dog uten sotfilm. Interiøret har også blitt behandlet (ikke så bra som jeg trodde det leather care kit'et til Swissvax, men ble bedre enn før!) Bilen har dessverre oppført seg rart i det siste, og har vært villig til å stige på temp... Derfor ble det byttet vannpumpe og viskosekobling, som fikk det til å bli litt bedre iallefall (den forrige vannpumpa så jo ikke ut, knekte skovler og tjo og hei) Men til min store fortvilelse sjekka jeg olja i dag og fant ut at jeg har gåen toppakning Etter bytte av toppakning så er bilen til salgs, da jeg mest sannsynlig står uten jobb til høsten Skal få prøvd å bytta innen August er omme
JonasD Skrevet November 29, 2013 Skrevet November 29, 2013 Tja.. Fortjener vel en trist update denne tråden nå, eller hva Remi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå