snadderloff Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 nå ble jeg bare nysjerri på hva du skrev
Jokka Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Jeg har akkurat skiftet innsug på min M52TUB25, satt på M54B30 innsugsmanifold. Har tilgode å få prøvekjørt enda, men har søkt opp og ned, og jeg var ikke i tvil om å skifte. Ut i fra hva jeg har lest, justerer hjernen seg selv etter den nye luftmengden. Men det er klart at ett remap vil være bedre. Men jeg kommer ikke til å gjøre det med det første. Har så å si bare lest positive tilbakemeldinger om dette bytte. ikke for å være en gledes dreper men du skal ikke skifte insug på m52TU motoren, den vil aldri bli frisk med et anna insug (hvertfall det jeg har lest) men håper jeg tar feil, gi tilbake melding når du har prøvd den Lenge siden jeg har vært her. Hvor har du lest dette? Har byttet og bilen går den. Ble ikke veldig store forskjellen. Ble nesten litt skuffet, etter tilbakemeldinger jeg har lest andre plasser. Men merker den er en del friskere på topp. Litt dårligere i bunn. Samme som alle andre som bytter.
kimf Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Jeg selger motorstyringer for m52b25 mappet for m50b25 innsug,startsperre er også fjernet slik at det er plug and play. Kan også omprogrammere motorstyring hvis du har en selv.
MaWeRiCk Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 M52 Tu med dobbel vanos er laget sterk på bånn fra fabrikken. Mener å ha lest en plass at toppen er trangere og du får ikke noe mer gamp med å bytte innsug, du ødelegger bare det gode sterke momentet i bunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå