Arnty Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 har en 525 e34 91mod som skal selgest i deler..skal kun ha motor og ledningsnett til motor med tilbehør selv..kan ta delebetaling i clutch slave selynder til getrag 240 kasse. kan nevne noe: * automat kasse * drivverk * open diff * lykter * ell vindu foran * div karoseri deler. * felger med grei dekk. * interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 hva heter fargen på bilen? kunne tenkt meg speila hvis de funker. dvs varme og el justeringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 er ikkje sikker hva farge koden er.. hvor står den? og kan sjekke speila i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 står i motorrommet, på høyre dempertårn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Eine speiele var desverre spikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 du som har en e39 530d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Nope;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 vet ikke om det var du som hadde denne bilen i slutten av juli. men hvertfall så skulle jeg i vei å se på den. noe så bortkasta tur er det lenge siden jeg har vært med på. han som hadde den da, sa at han flytta bilen 10m for å bytte dekk, men hvor varm blir den på den turen tro? ikke driftsvarm hvertfall....luringen hadde da for faen meg stått å burna før jeg kom. han sa ikke noe om det, men jeg så sporene på bakken + at jeg så at bakhjulene hatt fått gjennomgå et eller annet. og rustete var den ikke ifølge han....jeg så jo mye rust før vi fikk stoppa bilen og gått ut.....faen altså... useriøs kødd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Går det Ann å Burne med automat? Jeg ødela girkassa da jeg prøvde på det. :S Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 du som har en e39 530d? Jeg vet hvem det er pm om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 hehe..ja nei de va ikkje meg;) henta den for ei veke sida:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebeltoft Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 de kan skaffes i mårgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 opp å hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå