Netlandet Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Hei. Jeg lurer på om det er noen her inne som har kunnskaper og utstyr til å fjerne EWS i en MS42 DME til M52b28? Eventuelt nullstille DME til ''virgin'' så den lar seg parre med bilens eksisterende EWS system. Problemet er at disse DME'ene kun lar seg parre 1 gang til et EWS system, og det betyr at jeg må handle splitter ny DME for å kunne beholde bilens EWS system. Vil gjerne slippe å bytte nøkler/låser. Har et låsesett og EWS modul som hører til M52b28 DME'en, men da må jeg konvertere til gammel type nøkkel iom at bilen er produsert i 05/99 (Diamant nøkkelen kom i 9/99). Mitt EWS system/min bil er produsert 10/99 og har dermed den nye diamant type nøkkelen. I tillegg vil jeg kunne beholde muligheten til å bestille nøkler etter bilens chassinr i tilfelle jeg mister nøklene jeg har. Har Autologic diagnoseapparat, men det er ikke mulig å nullstille DME med dette apparatet. Har vært på BMW i Moss og de prøvde også med sine diagnoseapparater, men det gikk ikke. Regner med at det finnes noen programmeringsguruer innpå her som kanskje kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå