Velfjord93 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Har nylig invistert i en BMW 525tds e39 Touring Pris: 30.000 Mangel: - Begge kanaler (x) - Bakluke rust (x) - bakre vindusvisker - ryggesensorer (x) rygggekamera (x) - rust h.framme v. bake og framme (x) - sprukket frontfanger ( ny bestilt ) - tåkelys (x) - sentrallås førerside (råd/tips?) - vindusveiv .el.bok (fungerer kun fører side, men hver enkelbryter rundtom fungerer. (råd/tips?) - gåen dempere - Hardykobling (Bestilt og montert ) Foreløbig plan - Fikse punktene over - Orginal M5 frontfanger (rieger fanger står på..) (klar til våren) - M5 touring bakfanger ( under bestlling ) - 2 x 2 eksos (usikker på 1 x 1) - ryggekamera (under bestilling) - M-sport stoffmatter ( under bestlling) - spisialtilpasset spiller (montert, samt røggekamera) - M5 lykter med led angel eyes ( montert) - Led interiør kit ( montert) - Xenon 35w 6000k nærlys og tåke (montert) - Xenon langlys 55w 6000k (montert) - Led skiltlys (montert) - takluke spoiler (Finner ikke ? ? - Sommerfelger( kjøpt med nye dekk) - M5 touring baklykter - Borret og slisset bremseskiver - Carbon grill front (ble matt svart ) - M5 frontfanger grill (montert) Tar gjerne imot tips! skal prøve og oppdatere mest mulig! reiser ut på job den 20.11.12 og blir borte i 14 dager, etter dette skal bestlillingene være i boks og klar til oppdateinger!
Velfjord93 Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Noen bilder fra nedslipingen, rustbehandlingen og sparklingen. legger ut bilder fra bytting av hardykobling/flex disc / hardyskive og sliping og sparkling av bakluke imorgen
Velfjord93 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Her er noen bilder far byttinga av Hrdykoblinga. som dere ser, så levde den vel på sine siste omdreinger den stakaren.. beklager dårlige bilder... skal få tak i et skikkelig kamera i senere anledning.
Velfjord93 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 da var man halveis på turen! snart hjem!
Velfjord93 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Var da endelig kommet hjem fra arbeid. Klar for sveising av kanaler imorgen og har også en del godsaker som kom i posten mens jeg var offshore. Bilder vil komme imorgen.
Robin L Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 blir nok bra dette. men hvorfor bytter du ikke skjermene bare? rart det med hardy på tds. jeg og måtte bytte den, og jeg hørte at den røk igjen rett etter at jeg solgte bilen. er disse underdimensjonerte tru? passe det fra en større modell? min var chippet, kan ha noe med saken å gjør.
Velfjord93 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Klar, ferdi, gå... Sveising av kanaler Bildene før dette ble sveiset. Sånn går det når folk setter jekken feil og ikke behandler dette etterpå!! Ble også funnet byggskum inni der... FYSKAM! dette hører til på hus og ikke BIL!!
Velfjord93 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Klar, ferdi, gå... Sveising av kanaler Bildene før dette ble sveiset. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Sånn går det når folk setter jekken feil og ikke behandler dette etterpå!! Ble også funnet byggskum inni der... FYSKAM! dette hører til på hus og ikke BIL!! Beklager dårlige bilder.. dere får bare vende på huet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå