E34-Jon Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Kjøpte meg en grisebillig rustfri og tilnærmet "strøken" 97 mod 318 E36 Sedan , med 140001 km på tellern i dag! Måtte bytte forskjerm baklykt, frontlykt og slang likesågjerne på en M-fanger Hadde alle disse delene fra den forrige så + i boka å flax med den ! Dette er en bil som er helt orginal og jeg har tenkt til å gjøre følgene med ; 1. pri er justertbart senke sett. 2. pri er å få lakket fanger og forskjerm 3. pri er å få sotet rutene. 4. pri er å få på felger ! - Har nå handlet meg 19 " Muligens det blir noe annet snadder underveis om jeg skulle få noe ideer, men M3 sort skinn er aktuelt ; -) Bilder kommer underveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Her må vi ha picz! liker planene da! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 skal få slengt ut noen bilder med en gang, fett at noen gidder selvom det er en 318 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 dere skjønner hvorfor 1. pri er justertbart senk tror jeg , he - he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Blinklys er vel også greit å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 hehe ja det kommer det og, skal ha oransje ; -) så ikke tenk på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå