Gå til innhold

Spylervæsketank E91

dynamic
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg min første BMW og har vært vant til å fylle en kanne på spylervæsketanken så har det vært fullt. Så når jeg fikk en "bong" om at spylervæskenivået var lavt kjøpte jeg en kanne og fylte på, men det ble ikke fult. Så jeg kjøpte en til og en til uten at det ble fullt.

Status per nå er at jeg har slått nedpå over 15 liter, og den er fortsatt ikke full. Så da er spørsmålet: hvor stor er tanken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, tror ikke tanken er mer enn ca 6-7 liter.

EDIT: Sjekket nettopp instruksjonsboken til min e90, og der står det at spylertanlen er ca 6 liter.

Ja, det høres fornuftig ut, men er det sannsynlig at E91 har større tank? Det synes jeg høres merkelig ut, er jo også samme instruksjonsbok for E90 og E91...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, tror ikke tanken er mer enn ca 6-7 liter.

EDIT: Sjekket nettopp instruksjonsboken til min e90, og der står det at spylertanlen er ca 6 liter.

Ja, det høres fornuftig ut, men er det sannsynlig at E91 har større tank? Det synes jeg høres merkelig ut, er jo også samme instruksjonsbok for E90 og E91...

Er nok ikke noe forskjell på E90 og E91. Jeg har kjørt tanken tom flere ganger på min E91. Vanligvis får jeg sjelden på stort mer enn en 4 liter når den har varslet om lavt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...