dynamic Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Har nettopp kjøpt meg min første BMW og har vært vant til å fylle en kanne på spylervæsketanken så har det vært fullt. Så når jeg fikk en "bong" om at spylervæskenivået var lavt kjøpte jeg en kanne og fylte på, men det ble ikke fult. Så jeg kjøpte en til og en til uten at det ble fullt. Status per nå er at jeg har slått nedpå over 15 liter, og den er fortsatt ikke full. Så da er spørsmålet: hvor stor er tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Merkelig, tror ikke tanken er mer enn ca 6-7 liter. EDIT: Sjekket nettopp instruksjonsboken til min e90, og der står det at spylertanlen er ca 6 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Lekkasje? Sikker på at det er spylervæsketanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamic Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Jeg og tenkte lekkasje, men det er helt tørt under bilen så det er det neppe Og ja, jeg er sikker på at det er spylervæsketanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamic Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Merkelig, tror ikke tanken er mer enn ca 6-7 liter.EDIT: Sjekket nettopp instruksjonsboken til min e90, og der står det at spylertanlen er ca 6 liter. Ja, det høres fornuftig ut, men er det sannsynlig at E91 har større tank? Det synes jeg høres merkelig ut, er jo også samme instruksjonsbok for E90 og E91... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Merkelig, tror ikke tanken er mer enn ca 6-7 liter.EDIT: Sjekket nettopp instruksjonsboken til min e90, og der står det at spylertanlen er ca 6 liter. Ja, det høres fornuftig ut, men er det sannsynlig at E91 har større tank? Det synes jeg høres merkelig ut, er jo også samme instruksjonsbok for E90 og E91... Er nok ikke noe forskjell på E90 og E91. Jeg har kjørt tanken tom flere ganger på min E91. Vanligvis får jeg sjelden på stort mer enn en 4 liter når den har varslet om lavt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå