Gå til innhold

Maximillian sin "Ny-gamle" E34! *SOLGT*


Bjornhbjelland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Då er ein komplett -92 525ia delebil blitt henta!

Komplett svart skinninteriør, takluke, Mtech ratt snadder sommer felger og masse anna knask!

Bilen var overraskende frisk! Hadde ikkje forventa det! Girkassen er noke ute på tur å går i nødmodus, så det blir en HELT annen verden med manuell!

Motor og diverse ting blir brukt, utenom det så kommer det ein salgstråd med resten!

Ombygg starter engang i januar tenker eg pga jobb og har en sambuer som er heime fra skule! Bilen blir ribbet til siste skrue og levert inn til vrakpant! :D

Utenom det så er ny clutch bestilt, alu termostathus, alu vannpumpe og termostat.

I tillegg pakninger til motoren og alt slikt blir byttet!

Litt bilder av bilen fra salgstråden til forrige eiger:

n3jvoh7oup9r6vm2iiu4.jpg

vmgr3zmyng0zgh80onev.jpg

brwkwbk5d5a7ywvu8bce.jpg

kc7bknsucqf2gpz6qtmr.jpg

ve9msrrjn8dqcqxntigf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene lyger endel da, som vanlig! Skinn interiøret er i veldig bra stand. Litt skinnbehandling så er det meget bra. Motor var veldig frisk og raskt!

Den er veldig mye arbeid og utgifter som ikkje er verdt det, når eg kan bruke hele bilen og flytte over til den grønne.

Kontrollseddel:

7tvomuzjcl77fpvutkuy.jpg

qb04ok2lcw2ulu1t04oy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt mulig det! ;) Du har vertfall rett motor! 535i må ver artig å kjøre! :D

Skulle egentlig ikkje ha meg en bil som ble prosjekt etter eg solgte E39, men kem prøve eg å lura? :lol: Er jo blitt maks prosjekt!

Imorgen blir delebilen så smått demontert. Motorbukk er innkjøpt. Tar masse bilen til både denne tråden og til salgstråd for delene eg skal selge. Delene går til fornuftige priser da eg bare vil kvitte meg med alt fortest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt mulig det! ;) Du har vertfall rett motor! 535i må ver artig å kjøre! :D

Skulle egentlig ikkje ha meg en bil som ble prosjekt etter eg solgte E39, men kem prøve eg å lura? :lol: Er jo blitt maks prosjekt!

Imorgen blir delebilen så smått demontert. Motorbukk er innkjøpt. Tar masse bilen til både denne tråden og til salgstråd for delene eg skal selge. Delene går til fornuftige priser da eg bare vil kvitte meg med alt fortest mulig!

535 er artig og kjøre det,men nå er det en stund siden sist jeg kjørte 525i,men synes nå det var digg det og,og ikke minst lyden.. :) .Fin låt i de motorene til bmw med 24 v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd masse i det siste! Dårlig med updates!

Motor er ute av bilen og satt på motorbukk. Ribbing av bil og salgstråd er startet for fullt. Så her er det mulighet for å få billige E34 deler! ;)

Motorbytte vil kje litt utpå nyåret da ny clutch, clutchplate, svinghjul lager, topp og bunn pakninger, slanger og stor rengjøring av motoren skal gjøres før den går nedi bilen.

Slenger ut litt bilder!

Mekke plass

tape5a9ucjpxytoc1pld.jpg

Pasienten klar for slakt

7hkotmmszxba9e78ispc.jpg

Trofast hjelper

lx2wyn6jf3v8dwp9mm9v.jpg

oz9dfuvy9dd53cfumsxw.jpg

ciy6pozw26adpjmugaih.jpg

gzsguscc86hsyhoxa6mi.jpg

6scg78u0u7m76m37vxs7.jpg

Girkasse feste boltene var litt kranglete, så da måtte det til med litt rå makt :lol:

zzs1bhlr197xbio62ah0.jpg

cemci1knh3wr4bnpsq1p.jpg

6gntomrir1so1o12m6th.jpg

a24ine8zkfve8ezjrwe5.jpg

j0s6j9as5t433hmftws7.jpg

Demontering forsetter og mere bilder kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demontering av bilen går i stormskritt. Bilen tar mindre og mindre form, vist det går an å sei :lol:

Tilsammen nå har me jobba 3 gode økter på bilen med sikkert til sammen rundt 12-13 timer.

Slik ser det ut til nå:

g6zf4vyhvgisoeee5ujf.jpg

bhts0pwxcvudr7xn6zvq.jpg

6xp822rwvxqsjh5buirt.jpg

uqayo9s6f9etuxwt48ho.jpg

5000j21zxczhlefevi8e.jpg

En kompis av meg (Hei Norell) hadde et lite prosjekt med et motor deksel i sin über nice Audi A3 som ble rimelig stilig! Måtte bare ta bilde av det!

omnv1fycq8pbmfpqh6jj.jpg

ufswe795m2kcb2672m2m.jpg

Så slapp eg han laus på fronten på motoren min! Ble ganske bra den og!

1cv6cmz5nanxj5hbinsa.jpg

vneoh1xj0ype6biqn8vp.jpg

9fz3nco0dsljt63t5huk.jpg

3lytmcuzh3dkuwruy9s0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...