Sleire Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Er 4,4l denne da, og ja det går litt bensin. Synest dog det er værdt det! Får ta den tida det tar.. Bilen blir vell kanskje enda nærmere "målet" før eg får lappen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Hallo igjen! Tok eit par bilder idag eg tenkte eg kunne dele med bimmers folket! Tok i den anledning på sommerskoa Tycs? Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Pent Du har Hella baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Er desverre lagt ut for salg da det er ufattelig kjipt og ha ein så flott bil uten at den blir brukt eller får gjort så mykje med den. Annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39324766 Siden eg fekk sperrefrist ser det ut til at planene blir å ta mellom klasse og kjøpe ktm exc 530 og suzuki gsx-r 600. Når sperrefristen går ut overtar eg sikkert e46`n til gamlo og kjører på den til eg har nok til å finansiere E39 M5 som er den store drømmen. Slenger forresten opp eit par bilder av ktm 300 exc 2010en som blei total overhalt i vinter og gjort gjort om fra enduro til sm visst det skulle være noken som var interessert i å titte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 er det kun på bil du har fått sperrefrist da? da jeg fikk sperrefrist var det på allt som var med motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Først virka det som om det var på alt, men hadde ein grundig sjekk og fekk hjelp hoss ei hyggelig politidame som var 100% på at det kun var bil (snakka med noken overordna greier i Bergen. Var kun tatt for å kjøre uten og tilsto for å komme billigast unna, veit ikkje om det var boke med saken å gjere! Er igrunn ikkje så gale med sperrefristen da alikevell. Er det noke eg virkelig elsker utenom å kjøre bimmer er det mc! Så da håper eg at eg består, koser meg i sommer og før eg veit ordet av det, lappen på bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 eg vill ikke solgt den bilen, hadde det vært meg og min situasjon hadde jeg lagt alle pengene og sjelen min i den bilen til du eventuelt da fikk lappen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Skal du selge 300'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Riktig JulianS! Her er link: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=39297546 Fekk ramma fra 125 exc`n tilbake idag fra lakk, så med ein gang deler kommer blir den også skrudd sammen og satser på den blir like pen som 300en, bestilt deler for ca 30 000,- så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Får ny sykkel for den prisen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Kommer heilt an på korleis du ser det. Med reg. og sm felger får du ikkje ein ny sykkel for den prisen. Pluss at den er ikkje lik orginal. Du ser heller ikkje på den at den har blitt brukt i det heile tatt, er som ny Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe, og det er også eit lite rom for pruting visst det er noken som er potensielle kjøpere. Forresten ein som kommer å kikker på bilen om to helger, kommer til å bli ufattelig emosjonelt om den blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Selvfølgelig! Ble litt skuffa når jeg så prisen bare, da jeg er på utkikk etter regga 300.. for min del så har det ike noe å si om det er blankere enn nytt var motor overhalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Kommer ikkje til å angre! Er ein ufattelig sterk og god sykkel som har ufattelig gode kjøreegenskaper Visst det ikkje var snakk om 20k for mykje for deg, så kan du alltids sende ein PM og diskutere litt visst du skulle være skikkelig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg holder an og ser litt det er konge sykler, helt klart. Hadde en 200exc, beste allrounderen som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå