Jsr2000 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Setevarmeren i førersetet på min e92 320 har sluttet å virke. Jeg får slått den på så alle de tre grønne lampene på knappen lyster som om alt er i orden men setet blir ikke varmt. Noen som har en ide om hva dette kan skyldes? Jeg har sjekket at sikringne er i orden. På passasjersetet virker det som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Har du garanti da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jsr2000 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Har prøvd men siden bilen er over fem år nå så må jeg betale selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jsr2000 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Det som skjedde først var at lampene på knappen slukket etter ca 5 sek, den ene sikringen til setevarmeren var gårtt. Når jeg byttet den så holder den seg på men setet blir ikke varmt, hverken ryggen eller sitteputa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Jeg hadde en E91 tidligere med lignende feil, der var en styreenhet som var med å styre setevarmen gåen. Fikk den heldigvis på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå