kimdaleeide Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 hei hei noen som vet hvor min gamle e30 ble av? det er en 84 modell med s50b32 motor, 2 dørs, en mørk grå farge på den, såg han jeg solgte den til hadde satt gts fanger fremme på den, gikk til nordnorge. noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Den hørtes veldig lik ut en som lå til salgs på en facebookgruppe her en stund. Eneste var at den ikke hadde GTS-fanger. Finner ikke linken igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Gruppen het: Bilsalg Nordland, Troms og Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 fant den ikk der, lenge siden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Husker ikke nøyaktig, men jeg mener den lå ute for en måneds tid siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerz1 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 i høst kom det plutselig en ukjent grå e30 med GTS fanger hit til harstad iaffal. no klistre merker neddover dørene og orange felger. skal vist gå rimelig godt har jeg hørt, kan det være den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 det kan det... orange felger er jeg litt usikker på, bar brock b1 på den, men det er jo fort gjort å skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerz1 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 det kan det... orange felger er jeg litt usikker på, bar brock b1 på den, men det er jo fort gjort å skifte Har nå fått bekrefta at den bilen jeg har sett har S50 maskin og er vist planer om rimelig gromt bygg. Så stor sjanse for at det er gammel bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Fredrik dalsnes som eier den med de orange felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 noe som vet noe om denne bilen? lever den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Riktignok feil landsdel, men.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53752283&searchclickthrough=true ? Edit: Den der var visst 90-modell. Endret Desember 3, 2014 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå