jsf Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Jeg har tenkt litt seriøst på dette også Har lurt på å enten få sveiset inn en e30 midtseksjon, som propan her på forumet har gjort, sånn at jeg kan bruke sperrediff fra f.eks 325i. Eller bygge om til 5 bolt med innkortet e28 bakstilling og e12 nav fremme. Noen som vet om det i det hele tatt går an å godkjenne med modifiserte/ omsveiste understellsdeler? I første rekke så blir jeg kjempe happy om jeg i hele tatt får motoren til å starte i e21´en, og så får vi ta de andre utfordringene som de kommer
Embret Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Har en 5trinns kasse som passer på den motoren jeg, og rett i bilen din.. Så kan du bruke ditt eget speedometer..
jsf Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Passer det med m50 svinghjul også da? Pris evt?
Embret Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Det tørr jeg ikke svare på.. Skal ha 500 for den...
jsf Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Hmmm, og den er fast og fin og ingen ulyder?
Embret Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Aldri prøvd den da den sto i en delebil jeg kjøpte, men virker fin så langt det er mulig å teste uten å ha den i en bil..
jsf Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Jeg har opprettet en gruppe på facebook, "E21 landslaget". Der kan de som er interessert kan poste bilder av sine BMW E21er. Første gang jeg har gjort noe lignende, men tenkte det kunne være en god idé http://www.facebook.com/groups/136474713169285/
jsf Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Noen som vet om det er samme svinghjul på 320/6 og 323i?
Pedi Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Noen som vet om det er samme svinghjul på 320/6 og 323i? Det er det.
jsf Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Det høres bra ut Da blir det kanskje litt lettere med drivverk enn først antatt
jsf Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Har fortsatt ikke kommet lenger enn til demontering av delebilen. Noen som vet om det er mye av ledningsnettet til motoren som ligger inne i bilen? Eller er det meste i motorrommet? Har kommet litt karossdeler i posten også
jsf Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 På tide med en liten oppdatering. Etter julefeiring, nyttårsfeiring, jobb-bytte og demontering av e34 delebilen (ute og vinter=tok lang tid) ligger jeg et bra stykke bak skjemaet i forhold til hva jeg tenkte da jeg opprettet tråden. Men go'bilen er jo et koseprosjekt som ikke skal stresses med heller. Jeg har fått kjøpt inn en del deler i vinter om ikke annet Fikk begynnt så smått å demontere litt i dag, så satser på å få den ut i frisk luft i løpet av påsken. Har tilgang til stor steamer på jobb så tenker jeg gir den en gundig vask og så får vi se hva som er igjen av den etter det Har en liten ryddejobb foran meg først
jsf Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Ikke så mye som skjer for tiden men får tid til litt inn i mellom. Bilen fikk seg en vask i påsken og det ser egentlig ganske bra ut med tanke på rust Den har vært tectylbehandlet bak framskjermene så der var det nesten helt fint. Ellers er det litt rust på de valige stedene rundt lykter, ruter og bakplate. Så det blir nok bil av den til slutt håper jeg Har begynnt så smått med M50en og lurer på om noen har noen tips til hva som bør sjekkes/ byttes før den settes i bilen igjen? Kjøpte meg en gammel 5-trinns fra en 323i som ser ut til å svette litt et par steder. Går det an å bytte pakninger/ tetninger eller er den ferdig?
jsf Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Prøvemonterte ene felgen i dag De er 9x16 et25 så jeg må vel ha 15-20mm spacer på for at det skal bli rett. Måtte ta av demperen for å få den på og den ligger klin i bærearmen. Jeg skal ha falken 225/40 r16 på de og kjører samme oppsett foran og bak. Til alle dere som mener at det blir trangt, så er jeg HELT enig, det blir nok det. Men jeg har en plan (tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå