kvalheim Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Min første post Har en 530xd sportautomat F11 og har de trelistene med aluminiumskant som er på alle skrytebildene i brosjyren til bmw. Forrige eier har pusset mye med gamle filler og det har etterlatt masse bittesmå striper som er veldig synlige i direkte sollys. Har noen erfaring med å fjerne slike? BMW skulle ha 5000 for å bytte senterkonsol treverket. K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Kjør på med noe poleringsmiddel (type Scholl s30) og se om du får vekk med dette. Jeg antar at listene på F11 er av lik kvalitet som E39 og E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalheim Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 takk for tips, hva bruker jeg som "klut" ? garn eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Nei kjøp deg noen polerings pad'er. Gå på www.scandicshine.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå