Gå til innhold

manuel girkasse til e34 525tds ønskes kjøpt ;)

J0HNBeril
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har manuell kasse fra en E36 325 TDS. Det er samme kasse som E34 525 TDS bruker.

Det er lurt å skrive bosted når du søker etter tunge deler. Denne kassen er som regel for tung å sende med Posten når den er ferdig innpakket.

Jeg kommer hjem til Kristiansand med fergen på onsdag ettermiddag, hvis planen min ikke ødelegges av uvær. Bor du i nærheten av Sørlandet kkan vi jo treffes. Jeg kjører mot Stavanger etterpå.

Kassen koster 3.200 kr.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har bare selve girkassen uten giroverføring. Den er uansett ulik fra E36. Men de fleste giroverføringer fra E34 med M50 kasser burde passe.

Kassen har jeg ikke selv kjørt, men i følge selger er den i bra stand. Tror at motoren bare var kjørt 168.000 km. Jeg har kjøpt både sportsinteriør og diff med drivakslinger fra den bilen, og de delene er i bra stand. Ikke noen ihjelkjørt bil dette.

Hvis du skal sørover så langt som til Stavanger er du velkommen til å hente kassen. Du trenger ikke skifte hjernen selv om du bygger om til manuell kasse. Men du trenger jo en del deler for å bygge om. I alle fall fremre del av mellomakslingen, pedalsett, giroverføring, pedalsett med clutchopplegget og svinghul med clutch.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...