Rolf Inge Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Hei. Jeg har en e53 med luftfjæring hele veien,har nå fått feilkode.self leveling suspension inactiv. Noen som har hatt samme problem,og hva var feilen? Bilen står nå på verksted,og de har sjekket de mest vanlige problemene,men finner ikke feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Fikk samme feil på min E39 og da var det sensoren til nivåreguleringen som var gåen. Verkstedet brukte 3 timer på og få finne det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Bruk BMW verksted, idet minste for diagnosen sin del. Andre kan ikke lese ut alle feilkodene og som regel ikke riktig feilkode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Inge Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Bruk BMW verksted, idet minste for diagnosen sin del. Andre kan ikke lese ut alle feilkodene og som regel ikke riktig feilkode. Har den til Emm-sport i Trondheim,men diagnosene er for difuse. Finner ikke eksakt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Jeg hadde periodiske problemer med dette vinterstid i en E39 som i praksis er greia. Det var ingen feil, alt fungerte som det skulle. Men i kalde temperaturer plinget den noen få ganger i løpet av vinteren. Stoppet og startet på nytt, feilmelding forsvant. Regner med det bare var sensor som trøblet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garasjen Skrevet Desember 5, 2018 Share Skrevet Desember 5, 2018 Når alarmen er kommet har det vist seg på min bil at prox/potmeter på venstre forhjul har hoppet av. Når jeg setter den på igjen er alarmen der fremdeles, men når jeg kjører etpar mil forsvinner alarmen og alt virker som det skal. Leste en plass at men måtte kjøre non mil før den har calibrert seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå