Jokkke Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hei, har fått tak i ledningsnett til MFL (Multifunktionslenkrad) og vurderer å koble opp cruisecontrol i samme slengen. Men vet ikke om hva av deler som ligger der originalt? Noen sier det alt ligger klart, og trenger kun ledningsnett, men noen sier at en trenger å kjøpe komplett kit fra Schmiedmann til 7000. Min E39 er produsert i september 1997. Har søkt, og fant denne tråden: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=98227 En som skriver dette i tråden over Biler produsert mellom 09/97 og 09/98 kan ikke ettermontere cruise controll (ifølge etk) Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Ligger cruisecontrol moduler og alt klart? Trengs det bare å kobles opp? Setter pris på svar. Joakim
Otis Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Jeg mener å huske at ingenting ligger klart får CC på denne 98 modellen. JTS77 har dog laget en tråd om dette.
Mikael-B Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Ingenting ligger klart. Jeg tror jeg har cruisekontroll modul, samt en liten bit av ledningsnett. Er ikke så mye ledningsnett som skal til, men du trenger slepering og ledningsnett ved ratt osv. som er beregnet for cruisekontroll
Jokkke Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Ratt og slepering osv skaffer jeg. Har skaffet org. ledningsnett til rattet. Trenger også cruise control acuator også? Denne http://www.ebay.com/itm/E38-E39-528i-54 ... 6b&vxp=mtr Pris skal du ha for dette da? Vet du om hvor jeg kan få tak i ledningsnett til cruise control? Evt. et delenr jeg har å gå etter?
Mikael-B Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Det er den actuatoren jeg har tror jeg. Må sjekke senere.
Jokkke Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Oki gjør det, er det selve actuatoren du har? Eller er det mer, nødvendige deler for ettermontering etc.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå