leifarneb Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hei, Har en BMW F10 som er produsert i 2010 juli. Denne er uten Navi Professional og uten bluetooth streaming. Bilen har telefonforberedelse for bluetooth. Jeg ønsker to ting: 1. Bluetooth streaming av musikk 2. Evt oppgradere til den store skjermn og NAVi. Jeg ser at utstyret ligger ute på ebay til rundt 1000 Euro. I tillegg ser jeg at flere omprogrammerer bilen remote. Et par spm: 1. Noen som driver med denne type ettermontering i Norge? 2. Hvilke varenummer må jeg evt. kjøpe? Takker for hjelpen! vh Leif Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 SSP har gjort dette på et par biler, så de kan muligens gjøre det. Ellers er det flere som har gjort dette i sine egne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifarneb Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Takk for raskt svar.. hvem er og hvordan finner jeg SSP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 http://www.ssperformance.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifarneb Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Da ringte jeg SSP.. det var helt håpløst. Vedkommene var bare grinete, trøtt og vanskelig. Ikke konstruktivt i det hele tatt. Anbefaler ingen å ringe eller å ta kontakt med disse gutta - en av de værste kundeserviceopplevelsene jeg har hatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå