Da9el84 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hepp. får prøve meg på en tråd her inne siden jeg har skaffet meg min bmw nr 3. Byttet en ganske strøken golf mk2 mot en 95 318i Touring. den er ganske bra teknisk å fin på litt avstand. er sorte sportseter med lengdejustering i rompa. dønn strøken inni. ikke slitasje på seter engang. senket med tuningart justerbart m3 front noe trasige blingbling angeleyes lykter som skal byttest i orginale. ellers skal jeg ikke gjøre så mye annet enn å fikse det tekniske som er litt sjuskete håper på sikt å få tatt litt karosseri skavanker..er litt rustbobler hist og pist på den bakluke er byttet med en sort så det er ikke noe pent kanalene må også fikses litt da det er litt rust rundt jekkfester har 1 Bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 kommer flere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Ser ut som en flott bil med nydelig farge Få på orginal lamper ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Joda bilen er helt grei til 95 mod å vær. trenger litt omsorg men det skal den få.. blir først det tekniske som skal fikses på så får utsia komme etterkvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 har hatt bilen på jobb for litt kvalitetstid på kvelden. sveist noen lekasjer på eksosen.byttet fjærbenslager.stabstagledd. tok en kjapp vask også. må nok ha en kveld eller 2 med polermaskin på denne.tenkte jeg skulle prøve å flekke i noen steinsprang først tok noen kjappe bilder med tlf av en halvrein bil og skittnt intriør gleder meg mest til å få begynne på utsiden av bilen.. håper det skjer noe iløpet av våren.må bytte litt av hjulbue/møte med bakfanger/hjørne på bakskjerm åsså må det slipest å sparklest litt hist og pist så satser jeg på ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Har glemt helt bort å opdatere hær. følgene har skjedd. montert kn filter. m3 difusor bak. dieseltuter. leppe forran. 8x17" og 9x17" med 205-50-17 og 225-45-17" piggdekk gul film på noen av glassene på lys. har og byttet olje og filter på motor.girkasse og diff har og fått ny smøring har tatt noen enkle mobil bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Kor har du kjøpt den eksosen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 sveist selv..simons potte med 2,5" inn og 2x 2" ut med biltematuter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 fikk nye skiver og klosser igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå