aalgaard Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hei! Noen som vet om en grei multimediaspiller/navi til som passer i bmw e39, uten så veldig mye modifisering? Det trenger ikke være med navi, men hadde jo vært greit, helst med aux-kobling. Max pris er ca. 5000kr. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Søk på dynavin her på forumet, så får du 10000 tråder Vær så snill å ikke lag en ny som omhandler dynavin, det finst 100 tråder om dette emnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Jeg satt inn Pioneer dobbeldin spiller i E39 min. Jeg er kjempe fornøyd! (uten navi) Jeg hadde en dobbeldin i den forrige bilen fra Pioneer med navi osv, men Navien var alt for tungvin til at jeg noen gang gadd å bruke den. Mitt tips er å kjøpe en dobbeldinspiller med masse ut å innganger til det du trenger å event andre kvalifikasjoner du vil ha også heller kjøpe en gps til ruta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Gå for Dynavin, mye penere å se på Sånn ser det ut i min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 http://www.teknikk-huset.no/ har ein billig ein. Heilt grei spiller, men skal du ha slik spiller så får du det du betaler for. Eg for min del kan leve med at den er litt treg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Litt over ditt budsjett, men MYE bedre enn den som teknikk-huset selger: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/5826 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå