laland10 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Ohoi Jeg må bytte noen bremseslanger bak for å få bilen gjennom EU kontroll og tenkte å bytte bremseveske i samme slengen. Dette er sikkert ikke gjort på en del år. Det jeg lurte på da er om "New Lock 2001" vesken fra Koed er grei å bruke? Og hvor mye trenger jeg av den for å bytte all vesken? Skal bestille deler idag så håper på kjappe svar
bmwmann24 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Kjør på med denne. Trenger vel bare 1 flaske?
lagunilla Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Jepp, 1 liter holder mer enn nok, Ikke glem å lufte etter å ha bytta slangene da.
laland10 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Takker for kjappe svar Da var bestillingen sent.
bmwmann24 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Tips: Kjøp deg en lufteslange-device fra biltema! Slange med lokk og nippel i enden som du fester på en dekkventil! Skru lokket på bremseveskebeholder, åpne lufteskrue og fest nippel på bildekk og vips så har du luftet bremsene på egenhånd uten assistanse:) kosta 30kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå