ehaugsnes Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Hola! var en tur i sogndal i helga og henta meg en 93mod 318is, som tidligere hadde hørt til teigen på dette forumet.. Bilen hadde gått 266500, men runda kjapt 267 på tur hjem Bilen virker tight og fin og er godkjent med senk. Må si meg meget fornøyd med bilen så langt! Er M-fram og bakfanger på den, med svart m3-interiør som er en DRØM og sitte i! Ellers er det jo noe småplukk jeg tenkte og fikse for og få den strøken til sommern, målet er og dra til BMW treff med en bil jeg kan være stolt av.. Planer ; -Fikse sprekk i frontfanger -Få i sota tåkelys, eller et nytt et med klartglass da jeg bare har et.. -Lakke frontfanger pga noe klarlakkflass -Skifte diff pga uling.. Noen som har en diff til meg rundt trøndelag, rop ut! -Skifte lykteglass/lykt pga steinskade i høyre hovedlykt. Er depo-lykt, noen som har tips? -Ta overflaterust ved venstre bakskjerm -xenon i langlys -Få ordna frieksos -Tatt oljeskift og motorvask -Få ordna takluka, dårlig kontakt et sted. Sentrallåsen er forresten rar, den kan låse seg selv når jeg tar i dørhåndtake noen ganger.. Noen som har noe tips? har bare en nøkkel og, så har allerede måtte brutt meg inn i egen bil, da knakk og det ene dekslet rundt dørhandtake.. noen som har tips hva dette kan være? Kommer fler bilder i helga, har bare noen som ble tatt med telefonen nå. Det siste er fra annonsen, med sommerhjul.. ingen som har BBS-felger til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Har forresten bestilt det gittere som hører til m3fangeren, samt skinnet rundt girkula med M-farger, da den som står i nå har noen skader.. fikk og montert 15" M3 vinterfelger igår, som tok seg mye bedre ut enn stålfelg Kommer fler bilder i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Liten update, ikke stor men ; Har fått skifta olje, oljefilter og festa bakpotta ikveld nå slenger med et annonsebilde til med sommerfelgene ; og et bilde av crossen, som selges : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Har vært ute og knipsa noen bilder idag Er det btw noen mulighet for og få flytta denne tråden til prosjekt-tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Hei! Bilen ganske mye på tomgang, og idag mens jeg var ute og kjørte gasset den av seg selv.. når jeg trykte inn clutchen gikk turtallet opp til 3500-4000.. Er dette tomgangsregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 lekker bil! nydelig farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Meget fin farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå