JonasFB Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Skal ettermontere tåkelykter på bimmern. Ser de selger ettermonteringsett på både koed og schmiedmann, men de på koed er av den runde typen og de på schmiedmann er dyre! Noen sted jeg kan kjøpe kun ledningsnettet? Skal kjøpe ny kontrollbryter på nettet (brukt) Er forøvrig snakk om en e46 2000 mod. Er den avlange modellen jeg skal ettermontere.
JonasFB Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Sendte mail til Koed og de skulle vedlegge riktige tåkelykter. Noen som vet om bilen på omprogrammeres etter å ha byttet den brytermodulen for tåkelykter? Har gjort en del research men fant ikke ut av det. Noen som har en bra DIY? Ser den ligger en på e46fantastics men denne er uten bytte av brytermodulen. Er det en lett jobb å bytte? Takker og bukker for alle tips !
JonasFB Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 Ingen som vet om bilen på omprogrammeres? Skal bestille så fort jeg finner ut av det. Men gidder ikke om bilen må programmeres om på ett bmw verksted.
tobiastorvik Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Har aldri hørt om noe programering.. Har flere venner som har gjort dette og er en smal sak å få montert:) følger sikkert med bruksanvisning også
JonasFB Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 Ok da satser jeg på det mener å ha lest et sted for lenge siden at om du bytter den bryterkontrollen må bilen programmeres slik at den kan brukes, men høres litt rart ut. Det følger med bruksanvisning med ettermonteringssettet så skal vel gå greit å få det montert.
m520 Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 På min E39 var det plugg and Play. Det trodde jeg det var på e46 også. Kjøpte bryter å tåkelys jeg, å vips så hadde jeg spredere;)
scoot Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Sendte mail til Koed og de skulle vedlegge riktige tåkelykter. Noen som vet om bilen på omprogrammeres etter å ha byttet den brytermodulen for tåkelykter? Har gjort en del research men fant ikke ut av det. Noen som har en bra DIY? Ser den ligger en på e46fantastics men denne er uten bytte av brytermodulen. Er det en lett jobb å bytte? Takker og bukker for alle tips ! Alt "SKAL" ligge plug and play av ledningsnett, er bilen din utstyrt med bryter for tåkelys foran fra før? Hvis denne bryteren er der så skal det bare være å montere, hvis ikke må du kjøpe bryter, riktig relee og kanskje tilogmed bytte hovedbryter til en som er beregnet på biler med tåkelys ( sistnevnte er jeg IKKE sikker på når det gjelder E46, men det var sånn på tidligere modeller )
JonasFB Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Sendte mail til Koed og de skulle vedlegge riktige tåkelykter. Noen som vet om bilen på omprogrammeres etter å ha byttet den brytermodulen for tåkelykter? Har gjort en del research men fant ikke ut av det. Noen som har en bra DIY? Ser den ligger en på e46fantastics men denne er uten bytte av brytermodulen. Er det en lett jobb å bytte? Takker og bukker for alle tips ! Alt "SKAL" ligge plug and play av ledningsnett, er bilen din utstyrt med bryter for tåkelys foran fra før? Hvis denne bryteren er der så skal det bare være å montere, hvis ikke må du kjøpe bryter, riktig relee og kanskje tilogmed bytte hovedbryter til en som er beregnet på biler med tåkelys ( sistnevnte er jeg IKKE sikker på når det gjelder E46, men det var sånn på tidligere modeller ) Har ikke bryter for tåkelykter nei. Fikk en pakkepris fra koed med ledningsnett, relee, tåkelykter og ny bryter for 1700. Syntes dette veldig rimelig. Det skulle også følge med monteringsanvisning, så håper dette skal gå greit. Mener å ha hørt at bilen må omprogrammeres for at den nye kontrollen skal fungere, men syntes det er rart om det skal være slik. Satser på at det er plug and play
scoot Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Skal ikke være nødvendig med noen programmering overhodet så lenge du får med ny bryter. TROR jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå