carburetion Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hei. Noken som veit kor eg kan slipe E32/E34-nøkkelen min i Bergen? Ein kompis av meg tok nøkkelen min og besøkte ei sjappe i Bergen, (hugser ikkje navn på sjappa) Og dei klarte å slipe eine sida på nøkkelen, men den andre sida klarte dei ikkje å slipe pga nøkkelen ikkje hang fast i benken e.l . Er folka i nøkkelsjappa heilt ubrukelige til å slipe E32/E34-nøkler, eller har dei dårlig utstyr? Nøkkel ser sånn ut:
///MPower Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 eg har samme erfaring, de ødela 4 nøkler før de greide og lage en. greide ikke spenne den opp skikkelig.
carburetion Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Kva som gjorde at dei klarte å slipe den siste nøkkelen din? Kjøpte nøkkelen min på ebay. Og dei sa det var ein dårlig kopi som gjorde at dei ikkje fekk til å slipa den.
Kristiansan'årn Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Kjøpte min nøkkel fra koed, besøkte en låsesmed (norlock)15 min senere perfekt slipt nøkkel ikke trøbbel i det hele tatt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå