Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skal du bare ha oransje blinklys foran, eller hva er planen? ;)

Sent from my iPhone 5

Kommer nye bilder etter montering av Bosch linselykter og oransje blinkere foran m/US oppsett imorgen ;)

Sideblinkerne og baklyktene forblir mørke.

Skrevet

Da har jeg fått gjort et par småting til på bilen :) Glemte NOK en gang kamera hjemme, så ble igjen crappy iPhone bilder.. Men for de som bryr seg og smådetaljer, her er et par bilder etter gårsdagens økt!

Orginale skiltlys:

yncx5rhb9agld27h8w3n.jpg

Klare for utskiftning?

j5o4skdbcre9z7i18d54.jpg

Orginal vs LED:

5q1cauq9j8dxq7652tfa.jpg

Komplette LED skiltlysholdere:

0b1dxtxkp8ztfnvjlo1t.jpg

Lyser helt greit, ikke for sterkt og ikke for svakt.

xr6gu6ahcvseq1ujptt9.jpg

Orginal vs M3 innstegslister:

wchxqxxd89379i8usi5b.jpg

M3 listene montert: (Planen var egentlig BMW Motorsport listene, men fikk disse så latterlig billig så kunne ikke takke nei)

xtmm6krqqnd6jqifduek.jpg

Plastidippet svart matt:

f6uwvkbzwsmgcizlc8c2.jpg

Og tilslutt dagens jobb: (Skal bli godt å bli kvitt kassettspillern :)..)

v5p55fq5busi5xl3cq1l.jpg

Skrevet

Igjen, morsomt å se hva du gjør med bilen. :) Blir veldig bra!

Jeg anbefaler deg å ta vare på den gamle spilleren - den begynner å bli veldig sjelden!

Sent from my iPhone 5

Skrevet
Igjen, morsomt å se hva du gjør med bilen. :) Blir veldig bra!

Jeg anbefaler deg å ta vare på den gamle spilleren - den begynner å bli veldig sjelden!

Sent from my iPhone 5

Igjen, takk for det! ;)

Jaja, beholder den orginale kasettspiller'n. Monteres muligens i igjen ved salg.. :) Men jeg er avhengig av Spotify så trengte sårt en cdspiller med "noget attåt".. :wink:

Skrevet

Tross alt jul snart? :)

Ble bestilt noen småsaker på eBay just nuh..

Alcantara trekk til gir og håndbrekk:

2ac17hhhepv7wdyqjtsi.jpg

BMW Performance shortshift girkule i alcantara:

cmhkbne63fl8nnkcffs1.jpg

Orginalt BMW Motorsport emblem til hanskerom-dekselplata:

lqqkvspfk66tnjacszs2.jpg

M-pedalsett i mattsvart aluminium (Syns blanke utgaven jeg har nå ser så "billig" ut)

onh2p7y8b1a8p1kjhlxg.jpg

7hni9ckip66g8pbojlri.jpg

Skrevet

Forresten noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få bestilt M-tech 2 rattet i alcantara til en grei penge (1.500 - 3.000,-)..? Vil helst ha hele rattet i alcantara, men er også interessert om midtpartiet er i skinn. Kan jo trekke den biten selv evt.

ugiyiocw3k04ewz2mwnw.jpg

Skrevet

Gode planer, men det eneste jeg ikke hadde sansen for er den "limited edition" plata ;) Den hører hjemme på - nettopp - limited edition biler ;)

Ang. ratt: Har du sjekket koed.no? De har greie priser på sånt.

Skrevet
Gode planer, men det eneste jeg ikke hadde sansen for er den "limited edition" plata ;) Den hører hjemme på - nettopp - limited edition biler ;)

Ang. ratt: Har du sjekket koed.no? De har greie priser på sånt.

Er et diskré lite emblem, så prøver det først så får vi se hvordan det ser ut :) Men jeg ser poenget ditt!

Snakket med de, og klarer ikke skaffet rattet i alcantara lengre, kun skinn. Fant det i alcantara i utlandet, men syns prisen var noe stiv igrunn. Ca 3.200,- levert til Norge. Og jeg vil HELST ha hele rattet i alcantara.

Skrevet

Aha.. I see. Men fant du ikke på ebay, altså? Der har de jo "alltid" fine ratt til salgs i alcantara med valgfri farge på søm etc.

Må si jeg gleder meg til å se denne bilen på skikkelige hjul til sommeren. (hvis du beholder den så lenge da :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...