Gå til innhold

18" CSL-replicaer med R888 - HELGETILBUD 4000,- SOLGT

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, de er ikke solgt før jeg har kr i hånda. Kan komme til Elverum/hamar/våler/flisa. 25 mil i alle retninger går bra. Også må jeg ha noen kr i dieselpenger. Det bør være en grei deal mtp prisen jeg forlanger for hjula. Førstemann til mølla.

Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at jeg har hatt 10 DEFINITIVE salg på disse hjula foreløpig..

Enda ligger de her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått spm fra etpar folk her inne om jeg kan sende, ja det kan jeg men da må kjøper sjekke pris på frakt og ordne fraktmetode. Jeg leverer mer enn gjerne til terminal o.l.

Ellers har jeg en liten bønn, vær så snill å ta kontakt _kun_ om du seriøst planlegger å kjøpe hjula. Jeg er igrunn lei hele salgsgreia akkurat nå :oops::)

Ja, også hadde det vært kult å få de ut fra kontoret snart.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg jo ikke garantere dessverre...

Jeg lar helgetilbudet stå i noen dager til, blir de ikke solgt snart putter jeg de på dieselvraket mitt.. Jeg trodde oppriktig talt at 4k var løp og kjøp pris, tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke er solgt før skattepengene/ferie kommer så tar jeg de. Bruke opp dekka på E30 treffet, også en kompis som trenger 18" vinterhjul felger. Så hadde passet bra. Synd ikke økonomien støtter "unyttige" kjøp akkurat nå. Lykke til med salget. Ikke senk prisen lavere, blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, mossing! De ligger her enda ihvertfall.. Får meg ikke til å senke prisen mer heller, kommer til å angre om jeg "gir" dem bort tipper jeg :wink:

Diesel: Tanken var nok å selge samlet, jeg har ikke tilgang til utstyr for å rive dekk av felg og mine lokale pushere tar vel fort 4-500 for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...