Nytern Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Jobber til kl 15 i morgen og trenger igrunn ikke flere sett med felger akkurat nå Handler meg kanskje "ny" bil snart, så penger er det jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Helgetilbud, 4000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Solgt, hvor langt må jeg kjøre for å møte deg? gardermoen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Nei, de er ikke solgt før jeg har kr i hånda. Kan komme til Elverum/hamar/våler/flisa. 25 mil i alle retninger går bra. Også må jeg ha noen kr i dieselpenger. Det bør være en grei deal mtp prisen jeg forlanger for hjula. Førstemann til mølla. Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at jeg har hatt 10 DEFINITIVE salg på disse hjula foreløpig.. Enda ligger de her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Opp med seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Fått spm fra etpar folk her inne om jeg kan sende, ja det kan jeg men da må kjøper sjekke pris på frakt og ordne fraktmetode. Jeg leverer mer enn gjerne til terminal o.l. Ellers har jeg en liten bønn, vær så snill å ta kontakt _kun_ om du seriøst planlegger å kjøpe hjula. Jeg er igrunn lei hele salgsgreia akkurat nå Ja, også hadde det vært kult å få de ut fra kontoret snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Vil de passe på E36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Det vil dem nok ja, de passer som hånd i hanske på min E36 touring ihvetfall. Coupé har vel ikke mindre plass i hjulhusene ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Har porsche caliptre frem, så de bygger en del mer enn originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hadde jeg vist om de hadde passet sånn noen lunde, tar jeg de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Det kan jeg jo ikke garantere dessverre... Jeg lar helgetilbudet stå i noen dager til, blir de ikke solgt snart putter jeg de på dieselvraket mitt.. Jeg trodde oppriktig talt at 4k var løp og kjøp pris, tydeligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hvis de ikke er solgt før skattepengene/ferie kommer så tar jeg de. Bruke opp dekka på E30 treffet, også en kompis som trenger 18" vinterhjul felger. Så hadde passet bra. Synd ikke økonomien støtter "unyttige" kjøp akkurat nå. Lykke til med salget. Ikke senk prisen lavere, blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Jeg er interessert i dekkene. da har du kjøper på begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Høres bra ut, mossing! De ligger her enda ihvertfall.. Får meg ikke til å senke prisen mer heller, kommer til å angre om jeg "gir" dem bort tipper jeg Diesel: Tanken var nok å selge samlet, jeg har ikke tilgang til utstyr for å rive dekk av felg og mine lokale pushere tar vel fort 4-500 for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg