Morris56 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Bra jobba lika at du også tar det som ikke vises når bilen står på bakken Takktakk tar alt skikkelig med engang så jeg slipper å ta de igjen på noen år
Morris56 Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Har 2 biler for salg om noen har lyst på leketøy Er ikke akkurat rene og pene salgsbilder... men men
Morris56 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Leter fremdeles etter Sports interiør til bilen Grå skinnstoler fremme, eller komplett svart skinn eller aller helst stoff komplett. Gi en lyd om du har ett å selge meg
Morris56 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Har gådt tregt med oppussinga til nå desverre, men har nå fått hjem alle deler til understellet. Så det blir nytt og litt oppgradert her og der Har også kjøpt inn nye kanaler og en ny forskjerm. Har aldri byttet kanaler på noen bil før så de blir sikkert litt klabb for å få til... noen som har gjort dette før? greit å vite om de er mye jobb eller om det er overkommelig Frister veldig å kjøpe seg en E30 eller E28 som er strøken, for å ha som bruksbil... Siden dette kommer til å ta laaang tid Greier ikke helt å bestemme meg for motor valg... M50b25/M50b28/m5/m3, osv eller bare skremme opp en del den jeg har.. Men de koster vel gjerne mer en de smaker, men hadde vert gøy å bygd selv også. Noen formeninger/tips angående motor valg og hva jeg burde gjøre utvendig(forandringer) ? tenker også litt på å ta av mtech 2 settet... bare en tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå