Gå til innhold

Selvvask i Oslo?

Kattlikzm
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo!

Tenkte det er fint om noen kunne anbefale noen gode selvvask stasjoner i Oslo :)

har en senka bil, så det er et must at det ikke er store humper og andre ting som ødelegger understellet - vet at Shell Rosenhoff har en helt forferdelig vei ned til vaskehallen

Takker på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Statoil på storo :)

Var der istad, bilen ble dessverre ikke 100% ren.:( Er første gang jeg har vært der, og er ganske misfornøyd.

Hvor mange polletter/mynter bruker du per vask? Og hvilket program (nummer fra 1-7 eller noe) bruker du? :)http://www.statoilstoro.no/documents/selvvask.pdf

bruker du den såkalte skumbørsten?

Startet med nr 2 (skum forvask), så nr 3 (Høytrykk varmtvann m shampo) etterfulgt av 5 (Høytrykk skylling)... ble ikke 100% fornøyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg har kun vaska der én gang, og da brukte jeg medbrakt vaskehanske. Den børsten der frarådes å bruke, for Ola Nordmann bruker jo den til å vaske felger og understell også :P

Vi har egen vaskehall på jobben, så jeg står alltid der, men jeg pleide å bruke Statoil ved Alexander Kiellands plass tidligere. Der er det derimot veldig dårlig vei mtp. biler som er senket litt over det normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg har kun vaska der én gang, og da brukte jeg medbrakt vaskehanske. Den børsten der frarådes å bruke, for Ola Nordmann bruker jo den til å vaske felger og understell også :P

Vi har egen vaskehall på jobben, så jeg står alltid der, men jeg pleide å bruke Statoil ved Alexander Kiellands plass tidligere. Der er det derimot veldig dårlig vei mtp. biler som er senket litt over det normale.

er egentlig ikke lov å ha med medbrakte ting :P men det kan da vell ikke skade hvis man drar seint på kvelden? ;)

Tror jeg holder meg til statoil storo da det er nærme.

Hvis noen andre har bedre anbefalinger (som helst er innenfor bomringen) setter jeg pris på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro dit grytidlig en morra og dro frem vaskeutstyr. Jeg fikk ingen påpekning iallefall :P

Blir selvfølgelig noe annet hvis det er kø uttafor, hehe..

Kommer til å gjøre det neste gang seint på kvelden

Vet du forresten om du kan fylle på vann der? Fant ingen kraner !?!?! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke inne, men rett uttafor mener jeg å huske :) Uansett så skal de ha tilgang til vann ett eller annet sted. Tror alle Statoilstasjoner har det som policy.

Edit: Alternativt er å kjøpe en vaskebøtte med skrulokk, slik at du kan ta med såpevann hjemmefra. Det gjorde alltid jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også statoil på Storo. Tar med avfetting, såpe, bøtte med gritguard og vaskehansker og bruker selvfølgelig ikke børsten.

Ellers kan du teste naf sin vaskehall på økern. Flott sted og prisen er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også statoil på Storo. Tar med avfetting, såpe, bøtte med gritguard og vaskehansker og bruker selvfølgelig ikke børsten.

har hørt med flere venner nå som har senka bil, og de mener statoil på storo funker best :P

har du noen anbefalinger til god avfetting? Og hvor får man kjøpt bøtte med skrulokk og gritguard? :)

har aldri brukt gritguard, hadde vært genialt om du kunne slenge på en guide eller noe :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt med flere venner nå som har senka bil, og de mener statoil på storo funker best :P

har du noen anbefalinger til god avfetting? Og hvor får man kjøpt bøtte med skrulokk og gritguard? :)

har aldri brukt gritguard, hadde vært genialt om du kunne slenge på en guide eller noe :)!

GS bildeler selger dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...