lagunilla Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Har byttet ratt på min E39. Gikk greit men resirkuleringen skrur seg selv på hele tiden.Noen tips på hvorfor? Bilen er 97 men rattet er fra 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Høres ut som du har samme problemet som jeg hadde da jeg monterte et m-sport ratt fra 1998 i min tidligere 1995 e38. Er du sikker på at bilen din er en 97 mod og ikke en sen 96mod? Biler før 9/96 har noe som kalles en MFL (Multi Funktion Lenkrad) modul montert under/ ved siden av rattstammen. Den omformer signal fra knappene på rattet til I-bus signal som sendes videre. Etter 9/96 ble denne funksjonen integrert i knappene i rattet i stedet. Løsningen er å koble I-bus'en forbi denne modulen. Det er beskrevet litt mere i denne tråden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1730475 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Da blir det sånnjeg må koble den hvite kabelen rett over tol den boksen ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå