SaitekQ Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Hei. Byttet dempere på min 520 E34 M50 for noen dager siden grunnet de andre demperne var grøt. Byttet om til bilstein b6 sport og beholdt de supersport fjærene som stod på. Skal mene det er 40/30 senk på supersport fjærene. Resultatet ble at bilen ble alt for høy fremme iforhold til bake, noe jeg ikke ønsker. Jeg vil gjerne ha min bil lavere fremme enn bake. Så spørsmålet er hva gjør jeg for å få bilen lavere fremme, eventuelt høyre bake? Søker også anbefalinger til merke på fjærer, ønsker det stivt, men ikke for stivt. Takk på forhånd.
SaitekQ Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Ingen som har noen forslag? Mvh Thomas
TRF Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Den ble høyere fordi det er noe løft i demperne. B6 er jo ikke tiltenkt senk, det er det b8 som er.
SaitekQ Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Fikk informasjon om at man kunne senke inntill 40mm med B6, og utover det måtte man opp til B8 eller lignende. Spørsmålet er jo hva jeg kan gjøre for å få den lavere fremme, eller eventuelt høyre bake. Er ute etter at biln tipper litt fremover. Og hvilke fjærer som er bra til bilstein. Takk for hjelp
sm0k3d Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Har brukt h&r på min e34, å det kan jeg anbefale. Gode fjører, samt at det er stivt i forhold til mye annet.
SaitekQ Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Dem ser flott ut ja. Nesten som jeg har lyst å gå for 35 forran og 10 bak, da må vel bilen tippe litt fremover håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå