Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekker ikke å begynne med turbobygg nå før sesongen så konsentrerer meg om alt av kaross og understell nå:) bare går over motoren, bytter pakninger og alt sånt nå så jeg vet åssen tilstand den er i. Trenger litt kjærlighet om den skal gå på bane :) planene er videre turbobygg til høsten hvis alt ser ut til å virke fint gjennom sommeren :) ordna nye manifolder i dag så venter på en liten pakke fra GS så kan monteringa begynne :) har også ordna bøttestoler, ratt osv osv gjennom svigerbrodern :) Kristian H Foss her på forumet skal sveise diffen for meg så må få ned den snart også :)

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har hatt så sinnsykt mye på gang de siste uken fjeld så m60 hjernen har helt gått i glemmebok:( sorry. Stikker ut i garasjen å ser hva jeg klarer å oppdrive nå!!! :) :)

Skrevet

Fant M60 hjernen fjeld :) hadde lagt de et lurt sted så jeg skulle huske de ;) eneste problemet var at jeg glemte hvor det lure stedet var :P hehe

Du får si ifra så vi får møtes en dag :)

Skrevet

Konge! :D Skal hive motoren nedi e30en imorgen om jeg rekker, så hadde vært gull med hjernen tilgjengelig i helga 8)

Du får ikke sendt den med posten da? Har ikke tid eller mulighet til å hente dessverre :/

Skrevet

Flotters :) hent når du vil, er ikke stress for min den :) men om du skal hente den mens jeg er borte får du si ifra i litt god tid så jeg får lagt den ut til deg ;)

Skrevet

Faen.... Gjengene til den ene pluggen er filler:( ser ikke ut til at pluggen har nådd bånn på lenge så forrige har nok entra pluggen skeivt og bare latt det være ! Skal prøve å få reparert gjengene imorra å se hva jeg får til. Hvis jeg får ordna er nok motor montert sammen igjen i løpet av helga :D bilder kommer!

Skrevet

Ja nå i helga har det skjedd en del :) mest småting i helga men har stort sett montert sammen motoren igjen :) Grovt sett mangler jeg bare å montere KN kittet, fylle olje og kjøleveske før oppstart :D

Tips til god olje? Castrol burde vel duge ?

Litt bilder.

Toppen montert.

pjb8lsepb7ro0o148tdo.jpg

Gikk for et strøk med lakk på toppdekselet og termostathuset:) Var så stygt.

lj8t8c8s2wc5qf6p6vt7.jpg

Innsug ++ montert.

9mieyv8h7rpxeyx7mcba.jpg

2o62mxwgpr95vfb6nbik.jpg

prøvemontert radiatoren fra 540 V8'rn jeg hadde. har ikke festet den for jeg må ta den ut pga montering av elektrisk vifte :)

jloc04sghmomxrz08xhh.jpg

12gkmtgm9phd27z9p6a7.jpg

Frontplata er også på plass.

duh1qio3kgtjazk3s7p0.jpg

Monterte også fanger og lys pga ledningsnettet. koblet til lys og alt jeg har behov for å kvitter meg med overflødige kabler :)

uv32z1i0jswofipdcefs.jpg

har også fjernet AC idag:) samt gassbeholderen og alt av rør ++

neste på lista nå er å gjøre de siste småtinga i motor osv, så skal slavesylinderen byttes :)

tenkte å få prøvd den en liten tur etter dette :D :D

Så neste blir å demontere diff som Kristian H. Foss her på forumet skal sveise for meg :)

Bremser skal jo også oppgraderes. etter dette konsentrerer jeg meg om interiøret. ratt osv er handlet inn og henter splitter nye bøttestoler i feb/mars :)

Lakkeringen er planlagt i april! :) spennende tid i møte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...