Myrvangen Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Rekker ikke å begynne med turbobygg nå før sesongen så konsentrerer meg om alt av kaross og understell nå bare går over motoren, bytter pakninger og alt sånt nå så jeg vet åssen tilstand den er i. Trenger litt kjærlighet om den skal gå på bane planene er videre turbobygg til høsten hvis alt ser ut til å virke fint gjennom sommeren ordna nye manifolder i dag så venter på en liten pakke fra GS så kan monteringa begynne har også ordna bøttestoler, ratt osv osv gjennom svigerbrodern Kristian H Foss her på forumet skal sveise diffen for meg så må få ned den snart også
Tor Albert Mtre Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 kan vel bli litt knapt med tid ja.. med motor i god stand og sperre funker det jo hvilke stoler da? aftermarket?
Myrvangen Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Blir helt nye momo bøttestoler:) lyst på justerbar seteramme også, men evt bare på førersiden
Tor Albert Mtre Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 det blir bra greit å ha justerings muligheter
M|Fjeld Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Dette blir bra saker Kim! Fant du hjernen til m60en forresten?
Myrvangen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Har hatt så sinnsykt mye på gang de siste uken fjeld så m60 hjernen har helt gått i glemmebok:( sorry. Stikker ut i garasjen å ser hva jeg klarer å oppdrive nå!!! :)
Myrvangen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Fant M60 hjernen fjeld hadde lagt de et lurt sted så jeg skulle huske de eneste problemet var at jeg glemte hvor det lure stedet var hehe Du får si ifra så vi får møtes en dag
M|Fjeld Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Konge! Skal hive motoren nedi e30en imorgen om jeg rekker, så hadde vært gull med hjernen tilgjengelig i helga Du får ikke sendt den med posten da? Har ikke tid eller mulighet til å hente dessverre :/
Myrvangen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Hmm, får nok møtes et sted. orker ikke drive å sende å styre
Myrvangen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Flotters hent når du vil, er ikke stress for min den men om du skal hente den mens jeg er borte får du si ifra i litt god tid så jeg får lagt den ut til deg
Myrvangen Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Faen.... Gjengene til den ene pluggen er filler:( ser ikke ut til at pluggen har nådd bånn på lenge så forrige har nok entra pluggen skeivt og bare latt det være ! Skal prøve å få reparert gjengene imorra å se hva jeg får til. Hvis jeg får ordna er nok motor montert sammen igjen i løpet av helga bilder kommer!
Myrvangen Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Ja nå i helga har det skjedd en del mest småting i helga men har stort sett montert sammen motoren igjen Grovt sett mangler jeg bare å montere KN kittet, fylle olje og kjøleveske før oppstart Tips til god olje? Castrol burde vel duge ? Litt bilder. Toppen montert. Gikk for et strøk med lakk på toppdekselet og termostathuset:) Var så stygt. Innsug ++ montert. prøvemontert radiatoren fra 540 V8'rn jeg hadde. har ikke festet den for jeg må ta den ut pga montering av elektrisk vifte Frontplata er også på plass. Monterte også fanger og lys pga ledningsnettet. koblet til lys og alt jeg har behov for å kvitter meg med overflødige kabler har også fjernet AC idag:) samt gassbeholderen og alt av rør ++ neste på lista nå er å gjøre de siste småtinga i motor osv, så skal slavesylinderen byttes tenkte å få prøvd den en liten tur etter dette :D Så neste blir å demontere diff som Kristian H. Foss her på forumet skal sveise for meg Bremser skal jo også oppgraderes. etter dette konsentrerer jeg meg om interiøret. ratt osv er handlet inn og henter splitter nye bøttestoler i feb/mars Lakkeringen er planlagt i april! spennende tid i møte
Myrvangen Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 El-vifte bestilt:) blir litt kosejobb idag med montering av kn kittet, rydde litt i ledningsnett osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå