Myrvangen Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Har lenge hatt lyst til å starte et banebilprosjekt så nå slo jeg til å hentet en E34 535i fra Gøteborg. Bilen er langt ifra pen men er allikavel et godt utgangspunkt. har funnet minimalt med rust iallefall men har ikke kommet grundig igang ennå. Ifølge forrige eier skal det sitte rundt 280hk i den nå men ting som foreløpig er gjort men jeg kan ikke garantere at dette stemmer enda! Sitter blandt annet M5 eksos hele veien, chip osv.. har kvitteringer på mye annet også så skal gå igjennom så fort jeg får tid så jeg får kartlagt hva som er gjort med motoren. Ellers satt det orginalt BMW aerodynamikk pakke på den men dette falt ikke ismak hos meg så det har jeg demontert og satt på fanger fra min andre e34. (sideskjørt kan selges om noen vil ha, kan legge ut bilder) Foreløpige planer: * Coilovers * Gå over motoren (pakninger, oljebytte osv osv) * Rive ut alt av interiør * Inn med 2 bøttestoler * Bytte ratt * Muligens bur * Lakkering * Turbobygg etter sesongen 2013 * Bytte bremser rundt om * Hydraulisk brekk * Bytte slavesylinder * Bytte clutch * Diffsperre Kommer sikkert mer ettehvert Fargemessig er planen at den blir hvit med svarte detaljer og felger, kjører safe på fargevalget. men det er fordi jeg veit at svart og hvit muligens er kjedelig men det funker Åpen for tips da! Bilder: Idag har jeg bytta fanger foran, Satt på skikkelige hjul og tatt av de fæle sideskjørta! ikke så mye som skal til før det hjelper en del!
Kristiansan'årn Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 stilig vil du selge den fangeren til meg?
Myrvangen Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Hmm tja alt kan selges til rett pris bud? fangeren er ikke et smykke men den er heller ikke ødelagt mangler et tåkelys.
Myrvangen Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Hvis noen har gromme M30 deler som øker effekt så er det av interesse!!
Kristiansan'årn Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Hmm tja alt kan selges til rett pris bud? fangeren er ikke et smykke men den er heller ikke ødelagt mangler et tåkelys. fester hele og pene?
Myrvangen Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Ja tror da det, har ikke kikket så nøye på den. men kan stikke opp til verksted imorra å se over og ta noen bilder av den så får du se selv
Kristiansan'årn Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 ikke dumt, undersøk den nøye å se etter skader/knekkt
Myrvangen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 Aerodynamikk sideskjørt er tilsalgs om noen skulle være int:) ikke dritpene men ser hele og greie ut
Myrvangen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Vingler litt i fargevalget :/ først var tanken å kjøre safe med hvit, men er ikke sikker lenger:P Noen som har tips til pene eller rå farger på e34? gjerne bilder !
Myrvangen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Har allerede en e34 525i som er matt svart så gidder ikke ha en til:P
Myrvangen Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Frontfanger og sideskjørt gikk til Liffi:) i bytte mot annen fanger som skal lakkeres og gå på 525'n:)
Kristiansan'årn Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Din bolle! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå