Erikyog Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Kult!! Råe greier Men villa vurdert å kutta bort ansikt og evt bytta youtube nick, er ikke mange ukene siden jeg hørte om en som blev tatt på akkurat dette - youtube .. De kan ikke bevise noen som helst ting ved opplastning, men med bil, fører, og skriving på forum da blir det værre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Er da ikke stedsnavn med i film, eller fartsgrenseskilt. Så dette kan like gjerne være på autobhan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 de som er litt kjent i området ser ganske fort hvor det er. så tror det var lurt å slette den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 du mener 1 km før avkjøringen til jessheim sør, i nordgående rettning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 du mener 1 km før avkjøringen til jessheim sør, i nordgående rettning trodde du var kjent jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Fett klipp da:D bare fikse et nytt uten noen innblandet + bytte Youtube navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 du mener 1 km før avkjøringen til jessheim sør, i nordgående rettning trodde du var kjent jeg ? Synes det så ut som du kjørte forbi sharif dekksenter. Men mulig jeg så feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå